Nasz klient, nasz Pan, "proszę czuć się jak w domu" itd. Te "wyświechtane" slogany na ustach personelu restauracji znamy wszyscy. Ale czy w domu ktokolwiek je ze stołu, który aż lepi się od brudu?
Może lepiej, że nie zawsze wiemy, w jakich warunkach przygotowywane są nasze dania. Jednak Magda Gessler nie zamierza ukrywać kuchni, ma tu być tak czysto, że będziemy się nią chwalić!
Czasami trudno oprzeć się wrażeniu, że właścicielom restauracji bardziej zależy na uprzykrzeniu pracy Magdzie, niż realnych zmianach. Pozostaje tylko pytanie: po co zatem Ją tu zaprosili?
W takim chaosie trudno cokolwiek zrozumieć. Zabawa w głuchy telefon może i jest ciekawa, ale restauracja to biznes, a nie przedszkole.
Co może stać się z dobrym lokalem, który na cały rok traci szefa? Restauracja "Barbarossa" w Siedlcach to najlepszy dowód, jak łatwo w przeciągu chwili zepsuć coś, co budowane było przez lata. Czy z Barbarossy zakwitnie jeszcze Rossa, czy zostaną tylko kolce?
Kiedy każda potrawa, każdy dodatek smakuje i wygląda identycznie, trzeba nie lada kunsztu, by się połapać. Ale czy na pewno o to chodzi w meksykańskiej kuchni?
Zgranej drużynie nie zaszkodzi odrobina wewnętrznej konkurencji. Jak się okazuje zawsze można szybciej, lepiej i... smaczniej.