- Jakie nowości Meghan Markle postanowiła wprowadzić do sprzedaży?
- Ile kosztują produkty Meghan Markle?
- Jakie kontrowersje wzbudziła marka Meghan Markle?
Meghan Markle wprowadza na rynek świece inspirowane swoim ślubem!
Marka As Ever (wcześniej America Riviera Orchard) zadebiutowała w 2024 roku. Do tej pory oferowała ona konfitury i dżemy, mieszankę naleśnikową, miód z kwiatu pomarańczy, herbatę ziołową oraz wino As Ever. Teraz do sprzedaży trafiły nowości.
Kolekcja "As Ever Holiday" jest pierwszą świąteczną linią księżnej Sussexu i, według słów magazynu "People", stanowi "kolejny krok w budowaniu stylu życia, który łączy nowoczesny luksus, osobiste historie i zrównoważone piękno".
Meghan Markle opublikowała na Instagramie filmik, w którym zaprezentowała swoją pierwszą świąteczną kolekcję. "Gwiazdami" kolekcji są dwie zapachowe świecie - No.519 i No.084, obydwie w cenie 64 dolarów (około 230 złotych). Pierwsza nawiązuje do dnia ślubu księżnej Sussexu z księciem Harrym, który miał miejsce 19 maja 2018 roku. Według producenta, zapach łączy marokańską miętę, kardamon i liście białej herbaty, a jego nuta ma "przypominać ciepło słońca i błękitne niebo w angielskim ogrodzie". Jak można przeczytać na stronie marki, "w zapachu zatrzymano miłość i radość tamtego dnia – dnia, który na zawsze pozostanie jednym z najdroższych wspomnień księżnej".
Z kolei No. 084 ponoć nawiązuje do urodzin Meghan, które przypadają na 4 sierpnia i ma odzwierciedlać atmosferę jej domu w Montecito. Kompozycja łączy w sobie lotos wodny, drzewo sandałowe i kalifornijski mak.
Nie tylko świece. Co jeszcze zawiera nowa kolekcja Meghan Markle?
To nie jedyne nowości, które ukochana księcia Harry’ego postanowiła wprowadzić do swojej marki. Meghan Markle postanowiła także sprzedawać miód szałwiowy, który kosztuje 31 dolarów (niemal 117 złotych).
Wśród nowości znalazło się także wino 2021 Vintage Napa Valley Brut za 89 dolarów (niemal 325 złotych) za butelkę, powstałe z winogron pinot noir i chardonnay. Można również kupić zestaw Signature Fruit Spread Gift Box za 42 dolary (153 złotych), zawierający trzy smaki konfitur: malinowy, truskawkowy i pomarańczowy, a także zestawy przypraw do grzanego cydru i hot toddy, w cenie 16 dolarów (58 złotych).
Marka As Ever od początku budziła kontrowersje. Powodem były zarówno ceny tych produktów, jak i promocja oparta na ich rzekomej domowości. Asortyment marki miał bowiem być wytwarzany w domowym zaciszu, ale okazało się, że produkcja odbywa się w fabryce giganta branży spożywczej, firmy Republic of Tea. W związku z tym autentyczność marki stanęła pod znakiem zapytania. Z jakim zainteresowaniem spotkają się nowości i czy marka przetrwa? Czas pokaże...
Czytaj też: Meghan Markle narzeka na wymogi w rodzinie królewskiej. "Nie czułam się sobą"
Autorka/Autor: Agnieszka Szachowska
Źródło zdjęcia głównego: Getty Images North America