Kanały nowej generacji (FAST) z tygodnia na tydzień zyskują na popularności i cieszą się rosnącym zainteresowaniem ze strony widzów oraz partnerów biznesowych. TVN Warner Bros. Discovery”, lokalny lider w temacie, nie zwalnia tempa i regularnie inwestuje w poszerzenie swojego digitalowego portfolio. 18 września bibliotekę Playera wzbogaciły trzy nowe pozycje – TVN Kulinarne podróże, TVN Czas na ślub oraz TVN Patrol. Od tego dnia na wszystkich użytkowników Playera czeka aż 20 – najwięcej na polskim rynku – kanałów TVN nowej generacji.
Legendarne produkcje i najnowsze premiery Warner Bros. Discovery cieszą się wielką popularnością wśród fanów, którzy szukają sposobu, by zatrzymać się w świecie ulubionych postaci i historii na dłużej.
W ramach współpracy licencyjnej z Warner Bros. Discovery Global Consumer Products Mennica Gdańska wprowadza nową kolekcjonerską monetę, która nawiązuje do kinowego hitu z 1996 roku "Kosmiczny mecz". Wyjątkowy numizmat z kultowym królikiem Bugsem został wykonany z najwyższej próby srebra 999 o wadze 2 uncje (62,2 grama).
Jacek Jelonek i Oliwer Kubiak odwiedzili platformę Warner Bros. Discovery podczas tegorocznej Parady Równości w Warszawie. Para zdradziła nam, co u nich słychać oraz jakie mają plany na najbliższą przyszłość.
Po raz pierwszy w Polsce Warner Bros. Discovery zaprezentował swoją platformę podczas warszawskiej Parady Równości. Pojawiło się na niej wielu polskich artystów, w tym Izabela Zabielska, która zdradziła nam, dlaczego Parady Równości są jej tak bliskie.
Ulicami Warszawy w sobotę 15 czerwca przeszła Parada Równości. Po raz pierwszy w Polsce Warner Bros. Discovery zaprezentował na niej swoją platformę. O najlepszą zabawę podczas marszu zadbał Gąsiu, znany z "Czas na Show. Drag Me Out", oprawą muzyczną zajęła się DJ Wika wraz z DJ Skorpem.
Gąsiu jest finalistą pierwszej edycji "Czas na Show. Drag Me Out". Razem z Michałem Mikołajczakiem stworzyli w programie duet idealny nie tylko na scenie, ale również w życiu prywatnym. Jak obecnie wygląda ich relacja? Gąsiu na Paradzie Równości opowiedział nam, jak jego życie potoczyło się po programie!
Ulice Warszawy wypełniły się w sobotę 15 czerwca barwami tęczy. Przez stolicę przemaszerowało według szacunków Ratusza około 20 tysięcy osób. Po raz pierwszy Warner Bros. Discovery wystawił na wydarzeniu swoją kolorową platformę, na której zaprezentowały się nasze gwiazdy. Zobaczcie, jak świętowaliśmy Paradę Równości!
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
W marcu TVN Warner Bros. Discovery utrzymał pozycję lidera i zdominował konkurencję. Cała grupa osiągnęła łączny udział na poziomie 23,6% w widowni komercyjnej. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce wśród wszystkich kanałów telewizyjnych w Polsce, jak i w zestawienia Big5 w obu grupach docelowych. Kanał TVN24 zdominował swoją kategorię osiągając udział na poziomie 6,2% w grupie wszystkich widzów. Portale i strony internetowe TVN WBD dotarły aż do 44,1% wszystkich aktywnych internautów w Polsce, a platformy HBO Max i Player odwiedziło niemal 5,9 mln Realnych Użytkowników. Grupa ogłosiła także wejście platformy streamingowej Max do Polski już w czerwcu br.
Warner Bros. Discovery w Polsce oraz Vectra nawiązały współpracę w celu zapewnienia klientom dostawcy usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej dostępu do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na kanałach Eurosportu. Igrzyska olimpijskie w Paryżu potrwają od 26 lipca do 11 sierpnia 2024 roku. Siedem kanałów pop-up Eurosportu w jakości HD i jeden 4K zapewnią pasjonatom sportu możliwość śledzenia ponad 830 godzin transmisji z Paryża w najlepszej jakości obrazu i dźwięku.
Od 9 kwietnia można nabyć nową monetę kolekcjonerką, która powstała dzięki współpracy Mennicy Gdańskiej z Warner Bros. Discovery Global Consumer Products. Na rynek trafił numizmat z bohaterami kultowego animowanego serialu komediowego “Rick i Morty” wykonany ze srebra próby 999, o wadze 2 uncji (62,2 g) i wartości nominalnej 5 dolarów.
Wśród programów, które trafią do oferty sieci linearnych WBD w Polsce i we Włoszech znalazły się takie tytuły, jak The Grand Tour czy Clarkson’s Farm.