Nie ma wątpliwości, że produkcje fabularne pod marką Player Original znajdują się wśród seriali najchętniej oglądanych i wybieranych przez polskich użytkowników serwisów streamingowych. Liczne nagrody, wyniki oglądalności i opinie tych najważniejszych – widzów – dowodzą temu, że tytuły TVN Warner Bros. Discovery to gwarancja najwyższej jakości i niezapomnianych chwil spędzonych przed ekranami.
Teraz TVN Warner Bros. Discovery ma kolejny powód do dumy i świętowania. Produkcje fabularne pod marką Player Original rozpoczynają swoją światową podróż. Wybrane tytuły trafią na światowe rynki, w tym amerykański, za pośrednictwem platformy Max.
W dziale fabularnym TVN WBD od zawsze stawiamy na najlepszych – twórców, aktorów i najbardziej angażujące historie. Nasze produkcję są marką na polskim rynku. Niezmiernie cieszę się, że teraz dotrą one również do widzów za granicą. To niewątpliwa szansa dla nas, ale też dla tych wszystkich, którzy tworzyli z nami te historie. Jestem przekonana, że każdy z tych seriali „odnajdzie się” w USA oraz innych krajach i osiągnie sukces. Pozostaje jedynie pytanie – jak duży?dyrektor działu fabularnego TVN Warner Bros. Discovery
- mówi Marta Grela, dyrektor działu fabularnego TVN Warner Bros. Discovery.
Jako pierwszą polską produkcję zagraniczni widzowie zobaczą „Kontrolę”, czyli miniserial młodej reżyserki Nataszy Parzymies, która w zeszłym roku znalazła się na ekskluzywnej liście „Variety Young Hollywood Up Next Impact List”. Tytuł zadebiutuje w MAX już 8 grudnia. Kilka tygodni później – 22 grudnia - do oferty serwisu dołączy kryminał „Szadź” z Maciejem Stuhrem w roli głównej. W ślad za nimi, w niedalekiej przyszłości, widzowie w USA i innych krajach poznają również dwie królowe Playera – „Skazaną” oraz Chyłkę.
Bycie częścią globalnej grupy medialnej oznacza dla nas coraz bardziej intensywną i ścisłą współpracę. Dzięki niej nasi widzowie mogli już oglądać w naszych sztandarowych kanałach TVN i w Siódemce hity HBO, jak: „Odnowa” z Nicole Kidman, „Sukcesja” czy „Czarnobyl”, a już wkrótce widzowie w USA i innych krajach – nasze najlepsze seriale. Przed nami, już w przyszłym roku, launch platformy MAX, czyli otwarcie nowego rozdziału dla naszych widzów, użytkowników, ale też dla naszego zespołu fabularnaego i jego współpracowników. Cieszymy się, że nasze przyszłe produkcje będą miały światową dystrybucję i rozpoznawalność, na którą w pełni zasługują.Senior Content Strategy Director w TVN Warner Bros. Discovery
– dodaje Dorota Eberhardt, Senior Content Strategy Director w TVN Warner Bros. Discovery.
W listopadzie serial „Szadź” zadebiutował już na platformie HBO Max w Polsce.