Przez minione dwa tygodnie anteny Eurosportu i Eurosportu Extra w Playerze wypełnione były transmisjami z ostatniego w sezonie turnieju Wielkiego Szlema, czyli US Open. Pasjonująca rywalizacja na Flushing Meadows cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Turniej oglądało na żywo średnio 92 tys. widzów, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji z US Open w Polsce. Średni udział Eurosportu 1 w rynku w trakcie turnieju wyniósł 1,7%, co oznacza 31-procentowy wzrost w porównaniu do roku ubiegłego. Najwyższą widownię zgromadził mecz drugiej rundy, w którym Iga Świątek pokonała Darię Saville – spotkanie oglądało średnio 552 tys. osób. Bardzo wysoką oglądalność osiągnęły też finały US Open. Mecz o tytuł, w którym Coco Gauff wygrała z Aryną Sabalenką śledziło średnio 211 tys. widzów, a niedzielny finał mężczyzn pomiędzy Novakiem Djokoviciem i Daniiłem Miedwiediewem oglądało 180 tys. osób. Użytkownicy Eurosportu Extra w Playerze, w którym dostępne były wszystkie mecze US Open na żywo i z odtworzenia, spędzili na oglądaniu nowojorskiego turnieju około 25% czasu więcej niż przed rokiem – w sumie w serwisie obejrzeli aż 50 mln minut relacji z Flushing Meadows. TVN Warner Bros. Discovery podejmuje wiele działań na rzecz popularyzacji tenisa. Na antenach Eurosportu pokazywane są najważniejsze mecze Australian Open, Roland-Garros i US Open, a w Eurosporcie Extra w Playerze każde spotkanie tych trzech turniejów. W ostatnich latach również widzowie TVN mogli oglądać wszystkie finały Wielkiego Szlema z udziałem Igi Świątek. Dzięki relacjom wysłanników grupy w Melbourne, Paryżu i Nowym Jorku informacje o wielkoszlemowej rywalizacji docierają do widzów Eurosportu, TVN i TVN24. W studiach towarzyszących transmisjom eksperci objaśniają głębiej szczegóły rozgrywek, a media społecznościowe kanału publikują materiały, w których komentatorzy Eurosportu przybliżają sylwetki najlepszych zawodników, opowiadają historyczne ciekawostki oraz zwracają uwagę na najważniejsze aspekty rozgrywek.
Chcemy stale zwiększać zainteresowanie tenisem, rozwijamy nasze transmisje, dokładamy kolejne elementy studia, dbamy o relacjonowanie rywalizacji z miejsca wydarzenia i o komentarz najwyższej jakości. Dodatkowo rozwijamy tematykę tenisową w naszych mediach społecznościowych i serwisie internetowym. Dzięki temu po raz kolejny możemy się pochwalić rekordami oglądalności i z dużym optymizmem patrzymy na kolejny rok, w trakcie którego będziemy transmitować Australian Open, Roland-Garros, US Open oraz rywalizację o medale olimpijskie na igrzyskach w ParyżuDyrektor Eurosportu w Polsce i Group Vice President Programming & Operations TVN Warner Bros. Discovery
Nowojorski turniej był bardzo szeroko relacjonowany w mediach społecznościowych Eurosportu oraz na stronie eurosport.pl. Na profilach stacji na Facebooku, Twitterze, Instagramie, TikToku i YouTube opublikowano blisko 1000 postów, które wygenerowały prawie 45 mln odsłon i ponad 15 mln wyświetleń wideo. Eurosport 1 i Eurosport 2 to główne kanały sportowe Warner Bros. Discovery w Polsce. Z kolei Eurosport Extra w Playerze to platforma dająca pełny dostęp do kanałów telewizyjnych, a także ogrom dodatkowego kontentu. Przez cały rok fani sportu mogą oglądać tam tysiące godzin transmisji z najważniejszych wydarzeń sportowych świata. Filarami oferty Eurosportu są m.in. trzy turnieje tenisowego Wielkiego Szlema; sporty zimowe, w tym skoki narciarskie i narciarstwo alpejskie; żużel na czele z cyklem Speedway Grand Prix; wyścigi kolarskie w tym wielkie toury; europejskie puchary w piłce ręcznej; snooker; sporty motorowe; wspinaczka sportowa i igrzyska olimpijskie. Eurosport Extra dostępny w serwisie player.pl to niezrównana oferta dla fanów sportu. Pakiet obejmuje kanały linearne Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz dodatkowe ekskluzywne transmisje, równoległe live streamy z najważniejszych wydarzeń, bogatą kolekcję VOD i obszerne archiwum treści sportowych. Użytkownicy Eurosportu Extra zyskują również dostęp do ogromnej biblioteki najlepszych filmów i seriali, tytułów Player Original, programów rozrywkowych, edukacyjnych, treści lifestyle, motoryzacyjnych, kontentu dla dzieci oraz newsów.