TVN WARNER BROS. DISCOVERY Z NAJLEPSZYMI WYNIKAMI OGLĄDALNOŚCI W KWIETNIU
TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera w grupie komercyjnej 20-54, osiągając w minionym miesiącu 24% udziału w rynku.
TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera w grupie komercyjnej 20-54, osiągając w minionym miesiącu 24% udziału w rynku.
Stacja TVN z udziałem 8,6% w widowni komercyjnej uplasowała się w kwietniu na pierwszym miejscu wśród kanałów telewizyjnych w Polsce, utrzymując przewagę nad pozostałymi stacjami z grupy Big5. Zestawienie tradycyjnie największych kanałów telewizyjnych w Polsce zamyka TVN7 z udziałem w widowni 20-54 na poziomie 4,5%.
Najchętniej oglądanym programem w kwietniowej ramówce stacji TVN były „Fakty”, których wydanie z 4 kwietnia przyciągnęło przed ekrany blisko 2,5 mln osób (SHR 20-54: 20,5%). Drugie miejsce zajął Puchar Świata w skokach narciarskich w Planicy, które relacjonowano 2 kwietnia - ponad 1,6 mln widzów śledziło na bieżąco te zawody (SHR 4+: 18,17%). Równie liczne grono niemal 1,6 mln widzów zgromadziło przed ekranami wydanie magazynu interwencyjnego „Uwaga” z 11 kwietnia (SHR 4+: 12,19%), zapewniając temu programowi trzecie miejsce.
W minionym miesiącu program śniadaniowy stacji TVN cieszył się dużym zainteresowaniem wśród widowni komercyjnej. Weekendowe wydania „Dzień Dobry TVN” w kwietniu osiągnęły udział w rynku na poziomie 11,2% w grupie komercyjnej, co pozycjonuje program jako lidera w tej kategorii.
SUKCES TVN WARNER BROS. DISCOVERY W KATEGORII NEWSOWEJ
„Fakty" TVN w kwietniu 2023 roku ponownie znalazły się na pozycji lidera wśród głównych serwisów informacyjnych. Średnia dzienna widownia „Faktów" to blisko 2,4 mln na obu antenach (TVN i BiS), przy łącznym udziale 21,1% w kategorii ogólnej 4+. W grupie wiekowej 20-54 lat „Fakty" TVN w kwietniu 2023 roku osiągnęły 22,4% udziału w rynku.
TVN24 był w kwietniu najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju. Stacja uzyskała w analizowanym okresie udział na poziomie 4,7% w grupie 4+ oraz 3,1% w widowni komercyjnej 20-54. Całe newsowe portfolio nadawcy – TVN24 i TVN24 BiS – osiągnęło 5,2% udziału w grupie wszystkich widzów.
Tvn24.pl utrzymuje pozycję lidera portali stacji telewizyjnych już kolejny miesiąc – tylko w kwietniu stronę odwiedziło ponad 8,6 mln realnych użytkowników.
TVN WARNER BROS. DISCOVERY WYGRYWA W LIFESTYLE’U I FACTUALU
TVN Style (SHR: 0,4%, 20-54) miało największą widownię spośród kanałów lifestyle’owych. Najchętniej oglądanymi przez widzów programami w ubiegłym miesiącu były: „Jestem z Polski”, „Kuchenne rewolucje” i „Małe światy według Marzeny Rogalskiej”. TVN Turbo zostało liderem kanałów factualowych z udziałem 1% widowni komercyjnej. Najchętniej oglądanymi przez widzów stacji programami były w kwietniu „Wojny samochodowe”, „Duda kontra Szafrański” oraz „Jeździć, obserwować”.
Wśród programów sportowych nadawanych w kwietniu na kanale Eurosport 1, największą popularnością cieszyły się zawody w skokach narciarskich w Planicy. Największą widownię w Eurosporcie 1 zgromadziła przed ekranami transmisja konkursu skoków narciarskich podczas finału Pucharu Świata w Planicy z 2 kwietnia – obejrzało ją prawie 773 tys. osób. Drugą najczęściej oglądaną relacją sportową były zawody w skokach narciarskich w Planicy z 1 kwietnia, które zebrały przed ekranami prawie 728 tys. widzów. Trzecie miejsce zajęła relacja ze studia sportowego poprzedzająca zawody w skokach narciarskich w Planicy z 1 kwietnia – obejrzało je prawie 427 tys. fanów sportu.
POPULARNOŚĆ OFERTY DIGITALOWEJ TVN WARNER BROS. DISCOVERY W POLSCE
W kwietniu w pierwszej trójce najpopularniejszych pozycji w serwisie HBO Max znalazły się: film „Bullet Train” oraz seriale „Sukcesja” i „Bring Back Alice”. Z kolei widzowie platformy Player w minionym miesiącu najchętniej oglądali: „Azję Express”, „Pati” i program Kuby Wojewódzkiego. W kwietniu całe portfolio digitalowe TVN Warner Bros. Discovery w Polsce, czyli HBO Max, Player i VOD.pl, zgromadziło łącznie przed ekranami niemal 6,9 mln realnych użytkowników.