- Jaka była oglądalność "Kuby Wojewódzkiego"?
- Kiedy nowy sezon programu "Kuba Wojewódzki"?
- Który odcinek "Kuby Wojewódzkiego" zgromadził największą widownię?
Kolejny udany sezon "Kuby Wojewódzkiego". W nowym paśmie program zyskał widzów!
Po wiosennym sezonie widać wyraźnie, że Kuba Wojewódzki wciąż przyciąga przed telewizory szeroką publiczność. Średnia oglądalność jego programu to niemal 409 tysięcy widzów w grupie wiekowej 20–54 oraz 788 tysięcy w ogólnej grupie odbiorców. To oznacza wzrost o prawie 23% w grupie ogólnej oraz ponad 18% w komercyjnej – w porównaniu do poprzednich sezonów.
W trakcie emisji programu "Kuba Wojewódzki" wiosną stacja TVN uplasowała się na drugiej pozycji na tle konkurencji, osiągając 7,75% udziału w rynku w grupie wiekowej 20–54 oraz 6% wśród wszystkich widzów (4+).
Największą widownią wiosennego sezonu cieszyły się odcinek czwarty (9,73% w grupie komercyjnej), w którym na kanapie gospodarza zasiedli Aleksandra Domańska i Marcin Prokop. Tuż za nim znalazły się epizody: jedenasty (9,55%) z Krzysztofem Czeczotem i Patrycją Markowską oraz piąty (9,47%) z udziałem Pauliny Smaszcz i Liroya.
Po każdym odcinku programu „Kuba Wojewódzki” widzowie mogą liczyć na dodatkową porcję rozrywki w serwisie Player – tam czeka na nich "Kuba Wojewódzki. Ciąg dalszy", czyli ekskluzywne materiały, które nie trafiły do emisji telewizyjnej. Oba formaty należą do najczęściej oglądanych treści na platformie. Podobnie sytuacja wygląda w serwisie Max, gdzie "Kuba Wojewódzki" również należy do najpopularniejszych tytułów dostępnych dla użytkowników.
"Kuba Wojewódzki" powróci na antenę TVN jesienią! To nie koniec niespodzianek!
"Kuba Wojewódzki" powróci na antenę jesienią. I na tym nie koniec. Popularny dziennikarz niedawno podpisał umowę ze stacją TVN na kolejne cztery sezony swojego autorskiego programu, tym samym zapisując się na kartach telewizyjnej historii nie tylko w Polsce!
Źródło zdjęcia głównego: TVN