Edukacja i dziecko Katarzyny Sokołowskiej
Kasię Sokołowską od dziecka pasjonowała muzyka, teatr i moda. W wieku 7 lat dołączyła do zespołu muzyki dawnej Scholares Minores pro Musica Antiqua, w którym grała i śpiewała przez 15 lat. Studiowała aktorstwo i reżyserię w Wyższej Szkole Sztuki i Projektowania w Łodzi. Jak powiedziała w swoim ostatnim wywiadzie dla Elle wszystkie swoje pasje do muzyki, teatru i mody łączy w swoim zawodzie reżyserki pokazów, gdzie:
„niczego nie musi wybierać, z niczego rezygnować”.
W zeszłym roku została mamą, ma synka Iva. Kasia udzieliła wielu wywiadów, w których szczerze opowiada o swoim dojrzałym macierzyństwie:
„Jestem spełniona zawodowo, więc nic nie tracę. Jestem tu i teraz, i cieszę się tym macierzyństwem” – mówi Kasia.
Katarzyna Sokołowska – kariera reżyserki pokazów
Swój pierwszy pokaz wyreżyserowała na studiach, na których pracowała również jako modelka. Jako reżyserka pokazów współpracuje ze znanymi polskimi projektantami, m.in.:
● Mariuszem Przybylskim
● Marcinem Paprockim,
● Mariuszem Brzozowskim.
Od 2015 r. jest ambasadorką marki biżuterii Apart. Współpracuje z producentami, domami mody, projektantami, agencjami reklamowymi i agencjami modelek. Reżyseruje nie tylko pokazy mody, ale również rozdania nagród, premiery i wydarzenia medialne. Organizuje około 70 eventów rocznie.
Nowe projekty i wyróżnienia Katarzyny Sokołowskiej
Kasia z sukcesem realizuje się w innych branżach. Została laureatką tytułu Kobiety Roku Glamour 2019 w kategorii biznes. Wspólnie z marką Kazar stworzyła autorską kolekcję butów. W zeszłym roku otworzyła Spa Lava e Sal w nowo otwartym Radisson Blu Resort & Conference Center w Ostródzie.
Nowy projekt jak mówi Kasia: „zrodził się z potrzeby znalezienia harmonii między ciałem a umysłem poprzez detoksykację i kojące zabiegi holistyczne”.
Katarzyna Sokołowska – Instagram i Facebook
Kasia Sokołowska na Instagramie ma bazę 398 tys. fanów. Jurorka programu “Top Model” prezentuje na swoim profilu zdjęcia z backstage’u modowego show oraz chętnie dzieli się fotografiami z podróży. Na Facebooku śledzi ją 25 tys. odbiorców.