O nas
FAQ
Uprzejmie informujemy, że poniżej znajdują się najczęściej zadawane pytania przez naszych widzów. Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytanie, to prosimy o przesłanie wiadomości za pośrednictwem formularza na stronie „Kontakt dla widza” lub e-maila na skrzynkę: widzowie@tvn.pl.
Jak się z nami skontaktować?
Zapraszamy do podzielenia się opiniami, uwagami na temat naszych produkcji. Państwa uwagi są dla nas bardzo cenne, prosimy je kierować do:
TVN S.A.
ul. Wiertnicza 166
02-952 Warszawa
e-mail: widzowie@tvn.pl
telefon: +48 22 856 61 61
Gdzie można znaleźć aktualny program telewizyjny?
Aktualny program telewizyjny mogą Państwo znaleźć na stronie internetowej: www.tvn.pl, w zakładce „Program TV”.
Jakie kanały tematyczne posiada stacja TVN?
Dokładne informacje na temat poszczególnych kanałów znajdą Państwo na naszej stronie internetowej: www.tvn.pl, w zakładce „Kanały”.
Gdzie szukać informacji o programach emitowanych na antenie TVN?
Informacji dotyczących naszej oferty programowej należy szukać na głównej stronie internetowej TVN: www.tvn.pl, w zakładce „Programy”.
Czy można kupić materiały archiwalne wyemitowane na antenie naszych kanałów tematycznych?
Istnieje możliwość zakupu materiałów archiwalnych wyemitowanych na antenie naszych kanałów. W tym celu należy napisać na adres mailowy: footagesource@discovery.com
Do jakich redakcji zgłaszać tematy interwencyjne?
Poniżej podajemy listę adresów do magazynów interwencyjnych, z których mogą Państwo korzystać:
TVN magazyn interwencyjny „Uwaga”
ul. Wiertnicza 166
02 - 952 Warszawa
tel. +48 22 453 63 80, +48 22 453 63 81
e-mail: uwaga@tvn.pl
Kontakt24
ul. Wiertnicza 166
02 - 952 Warszawa
tel. +48 516 444 424
e-mail: kontakt24@tvn.pl
Jakie programy można oglądać na Player.pl – w serwisie wideo na żądanie?
Na platformie Player.pl mają Państwo dostęp do ogromnej biblioteki najlepszych filmów i seriali, tytułów Player Original, programów rozrywkowych, edukacyjnych, treści lifestyle, motoryzacyjnych, sportowych, kontentu dla dzieci oraz newsów. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej: www.player.pl
Jak mogę wyłączyć program blokujący reklamy?
Poniżej znajdziesz informację jak wyłączyć najpopularniejsze programy blokujące reklamy:
ADBLOCK
- Kliknij w „Wstrzymaj AdBlock’a” jeżeli chcesz go wyłączyć
- Kliknij w „Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie” jeżeli chcesz aby program był dalej włączony, a jednocześnie nie blokował reklam wyświetlanych na tvn.pl
- Kliknij w „Włączony na tej stronie” tak aby zmienił się on na „Wyłączony na tej stronie” – dzięki temu reklamy na innych stronach nie będą się dalej wyświetlać, natomiast na stronie player.pl nie będą blokowane.
- Kliknij w „Wstrzymaj” – tyle wystarczy, żebyś mógł w pełni korzystać z naszego serwisu!
Gdzie zgłaszać tematy do dziennikarzy śledczych?
Informujemy, że reporterzy magazynu „Superwizjer” zajmują się dziennikarstwem śledczym. Zapewniamy zawsze całkowitą anonimowość.
Poniżej podajemy namiary do redakcji.
Superwizjer
Wiertnicza 166
02 - 952 Warszawa
e-mail: superwizjer@tvn.pl
telefon: + 48 22 453 55 22
Czekamy również na Państwa wiadomości na naszym profilu na Facebooku: www.facebook.com/superwizjertvn
Zapraszamy do polubienia grupy Superwizjera: https://www.facebook.com/groups/412150449421795
W jaki sposób można skontaktować się z Biurem Reklamy?
Poniżej podajemy namiary do Biura Reklamy TVN Media.
TVN Media Sp. z o.o.
ul. Wiertnicza 166
02-952 Warszawa
tel. +48 22 856 64 00
fax. +48 22 856 64 95 96
e-mail: reklama@tvnmedia.pl
www.tvnmedia.pl
Jak skontaktować się z Fundacją TVN?
Zapraszamy do kontaktu z Fundacją TVN:
Fundacja TVN
ul. Wiertnicza 166
02-952 Warszawa
NIP 521 31 57 461
KRS 0000014124
Zadzwoń:
dokumentalistki, składanie wniosków
+48 22 453 57 31, +48 22 856 66 74, +48 22 856 64 83
w sprawie umów +48 22 856 63 53,
księgowość, rozliczanie przyznanych środków na leczenie +48 22 856 63 85,
księgowość, rozliczanie przyznanych środków na rehabilitację +48 22 856 66 75.
Komu i na jakich zasadach Fundacja TVN udziela pomocy?
Szczegółowe informacje dotyczące zasad udzielania pomocy znajdują się na stronie internetowej Fundacji: www.fundacja.tvn.pl, w zakładce „Szukasz Pomocy?”.
Jak można wesprzeć Fundację TVN?
Jeśli chcą Państwo wesprzeć fundację:
1. Wyślij SMS o treści POMAGAM nr 7126 (1,23 zł z VAT)
2. Wpłać pieniądze na nasze konto bankowe:
25 1140 1010 0000 2581 1800 1001
3. Dla osób z zagranicy, chcących wesprzeć Fundację TVN, podajemy SWIFT oraz IBAN:
SWIFT
BREXPLPWWA1
IBAN
PL25 1140 1010 0000 2581 1800 1001
Dziękujemy za Państwa wsparcie!
W jaki sposób można przekazać 1% podatku dochodowego na Fundację TVN?
Informujemy, że szczegóły podane są na stronie internetowej: www.fundacja.tvn.pl, gdzie znajdują się informacje dotyczące 1%.
Jak odbierać programy Grupy TVN?
Podstawowe informacje można uzyskać na stronie internetowej TVN: http://www.tvn.pl/jak-odbierac
Co zrobić, gdy mam problemy z odbiorem programów Grupy TVN?
a. Odbieram programy przez sieć kablową – pierwszym
krokiem jest kontakt z BOK sieci kablowej. W przypadku braku reakcji sieci kablowej
prosimy o kontakt na adres mailowy: tzn@tvn.pl lub
telefonicznie + 48 22 856 61 07
W korespondencji istotne jest podanie nazwy
operatora telewizji kablowej i miejscowości.
b. Odbieram programy przez platformę cyfrową – pierwszym krokiem jest sprawdzenie czy odbieram poprawny sygnał, w instrukcji odbiornika satelitarnego odnajdujemy informację jak sprawdzić tę wartość. Jeśli wartość sygnału jest zbyt mała a pogoda jest dobra należy sprawdzić instalację anteny satelitarnej. Jeśli sygnał jest prawidłowy a są problemy z odbiorem prosimy o kontakt z właściwym operatorem platformy cyfrowej:
Centrum abonenta nc+:
- z telefonu komórkowego + 48 22 310 4747
- informacje
techniczne znajdują się na: www.ncplus.pl/pomoc
Centrum obsługi klienta Polsat Box
- z telefonu stacjonarnego 801 08 08 08
- z telefonu komórkowego 69900 22 22 lub 222 127 222
- z telefonu Polsat Box 22 22
- informacje techniczne znajdują się na stronie internetowej:
www.cyfrowypolsat.pl/oferta/warto-wiedziec.cp#telewizja
W przypadku braku reakcji ze strony operatora platformy cyfrowej prosimy o kontakt na adres: tzn@tvn.pl lub +48 22 856 61 07. W korespondencji istotne jest podanie nazwy operatora platformy cyfrowej.
c. Odbieram programy z nadajników DVB-T – pierwszym krokiem jest informacja czy odbieram program z usterkami czy też nie odbieram programów. W pierwszym przypadku sprawdzamy jak w pkt. b wartość sygnału, w drugim przypadku sprawdzamy czy odbieramy programy na prawidłowym kanale. Najlepiej sprawdzić to na stronie Emitela: http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cyfrowa-dvb-t/aktualne-parametry-emisji-dvbt
Jak można odbierać DVB-T2/HEVC
Informacje na temat odbierania DVB-T2/HEVC znajdą Państwo w zakładce https://www.tvn.pl/jak-odbierac
Gdzie znajdują się informacje dotyczące castingów?
Wszelkie wiadomości, regulaminy oraz formularze zgłoszeniowe dotyczące eliminacji do naszych programów znajdują się na stronie internetowej www.tvn.pl, w zakładce „Castingi”.