Kuchenne Rewolucje: Klienci skarżą się, że właściciel jest niemiły i opryskliwy

Kuchenne Rewolucje: Klienci skarżą się, że właściciel jest niemiły i opryskliwy

Magda Gessler stara się znaleźć przyczynę problemów restauracji Pod Przykrywką. Okazuje się, ze w Internecie można przeczytać wiele nieprzychylnych komentarzy, dotyczących właściciela. Według niektórych klientów Marek bywa opryskliwy, a jego obsługa pozostawia wiele do życzenia. Ala, córka właścicieli, przyznaje, że tata ma trudny charakter i nie każdy potrafi rozmawiać z ludźmi o takim charakterze. Agnieszka tłumaczy męża, mówiąc, że jego zachowanie wynikało z tego, że ich bronił. Pytanie, czy brak kultury jest dobrą metodą na obronę? Szczecin to czterysta tysięcy mieszkańców i wspaniałe położenie, ściągające licznych turystów. A zatem jest kogo karmić. Jeśli do tego posiada się restaurację niemal w centrum miasta, sukces wydaje się być gwarantowany. Niestety w Bistro pod Przykrywką gości brak. Lokal od sześciu lat prowadzą Agnieszka i Marek, a rodzicom z wielkim zaangażowaniem pomaga dorosła córka Alicja. Rodzinny wysiłek idzie jednak na marne w obliczu prześladującego restaurację pecha. Krótko po otwarciu bistro, rozpoczęły się na sąsiednich ulicach poważne roboty drogowe. Lokal z trzech stron został odcięty od świata, a obroty spadły o dziewięćdziesiąt procent. By przetrwać trudny czas, właściciele wzięli pożyczkę. Gdy po zakończeniu remontu zaczęli odbijać się od dna, przyszła pandemia i konieczność wzięcia kolejnej pożyczki. Niestety po pandemii goście nie wrócili. By na dobre odwrócić złą passę, restauratorzy zdecydowali się na udział w Kuchennych Rewolucjach. Magda Gessler jak zawsze ruszyła z pomocą. Czy i tym razem misja uratowania restauracji się powiedzie?

Pozostałe wiadomości