<P><STRONG>Sławek na wolności! Ale teraz przed nim jeszcze trudniejsze chwile…</STRONG>
</P><P>Renata i Sławek nareszcie razem! Dziedzic dziękuje Renacie za wyciągnięcie z aresztu. Czym prędzej dzwoni do Niemiec, żeby usłyszeć się z Darią. Jednak Marzena nie chce zawołać córki Sławka do telefonu! Nie chce też słuchać żadnych jego tłumaczeń! Na dodatek Renata pokazuje załamanemu Sławkowi wezwanie do sądu rodzinnego…
</P><P><STRONG>Agnieszka i Rafał nadal w konflikcie. Czy Rafał w końcu zrozumie, na czym polega jego błąd?</STRONG>
</P><P>Agnieszce jest dalej zła na Rafała za to, że bez dyskusji podporządkował się decyzji Ludwiki o wprowadzeniu się do ich mieszkania Emilki. Rafał znajduje rozwiązanie. Chce, żeby Emilka wyprowadziła się na stancję! Ludwika jest w szoku ale jeszcze dziwniejsza jest reakcja Agnieszki…
</P><P><STRONG>Koniec związku Oli i Daniela! Nadchodzi czas Wojtka…</STRONG>
</P><P>Ola oznajmia rodzicom, że rozstała się z Danielem. Marek nie może się z tym pogodzić! Przecież Daniela zaczął już traktować prawie jak członka rodziny… Zimiński swoją złość kieruje na Wojtka, który bardzo skrzętnie wykorzystuje fakt, że Ola jest już wolna…
</P>
Jeśli użytkownik wyrazi na to zgodę, my, naszepodmioty stowarzyszone i naszych 163 partnerów może przechowywać dane osobowe na urządzeniu użytkownika i uzyskiwać do nich dostęp w celu zapewnienia bardziej spersonalizowanego sposobu przeglądania. Odbywa się to poprzez przetwarzanie danych osobowych zebranych z danych przeglądania przechowywanych w plikach cookie. Użytkownik może udzielić/wycofać zgodę i sprzeciwić się przetwarzaniu w oparciu o uzasadniony interes w dowolnym momencie, klikając przycisk „Ustawienia plików cookie i reklam”.Polityka Prywatności
Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy dane w celu zapewnienia:
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Tworzenie profili w celu personalizacji treści. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam. Pomiar efektywności reklam. Pomiar efektywności treści. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł. Rozwój i ulepszanie usług. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam.