KULINARNE ZMAGANIA
Do najchętniej oglądanych propozycji programowych TVN po raz kolejny należały programy kulinarne. Finałowy odcinek „Kuchennych Rewolucji” przyciągnął przed telewizory 2,7 mln widzów. Ostatnie momenty zmagań kucharzy w „Masterchef” oglądało niemal 2,8 mln osób.
Anna Starmach o 7
ROZRYWKA I SERIALE
Finał „Milionerów” śledziło prawie 3,5 mln Polaków (SHR w 16-49: 23,9%), a show „Mam Talent” 3,3 mln widzów (SHR w 16-49: 21,3%).
Najzabawniejsze reakcje Huberta Urbańskiego w "Milionerach"
"Mam Talent!": Duo Destiny
Finałowy odcinek serialu „Pod Powierzchnią” obejrzało niemal 1,8 mln widzów. Natomiast dwa pierwsze odcinki serialu „Chyłka – Zaginięcie”, wyprodukowanego specjalnie dla player.pl, uzyskały ponad 580 tys. wyświetleń w ciągu pierwszych sześciu dni od premiery 26 grudnia.
FAKTY
„Fakty” regularnie śledziło ponad 3,1 mln widzów, co sprawia że nadal były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w kraju.
Łącznie kanały Grupy TVN i Discovery Polska także utrzymały pozycję lidera w grupach komercyjnych, uzyskując 26,4% udziału w grupie 16-49, 28,5% w grupie 16-49 z dużych miast oraz niemal 31,8% wśród widzów 16-49 z dużych miast o wysokich dochodach.
W grudniu stacje Discovery Science, Eurosport 1, Food Network, Investigation Discovery, TLC, TTV, TVN Fabuła oraz TVN24 BiS mogły pochwalić się ponad dwucyfrowym wzrostem oglądalności w porównaniu z grudniem 2017 roku. Discovery, HGTV Home and Garden oraz TVN Turbo także zwiększyły swój udział w rynku.
Dziękujemy!