Już 4 lipca startuje szósta edycja „Projektu Plaża”. Ekipa TVN wyruszy w wakacyjną podróż po polskim wybrzeżu, by przez najbliższe osiem weekendów bawić urlopowiczów. W tym roku odwiedzi Świnoujście, Kołobrzeg, Szczecinek, Mielno, Darłowo, Władysławowo, Gdynię oraz Augustów.
W specjalnie wyznaczonych strefach na najpiękniejszych polskich plażach, urlopowicze oraz mieszkańcy będą mogli korzystać z wielu atrakcji. W ciągu dnia będzie można odpocząć i zrelaksować się, a wieczorem wziąć udział w imprezie tanecznej w specjalnie przygotowanym namiocie klubowym. Wstęp na teren imprezy jest darmowy.
Relacje z wydarzeń będą prezentowane w „Dzień Dobry Wakacje”, „Dzień Dobry wakacje”, "Co za Tydzień", na antenie TTV w programie "Tymczasem na plaży" oraz na stronie internetowej http://projektplaza.tvn.pl/. Po raz kolejny prowadzącym będzie Olivier Janiak.
Władysławowo
W miasteczku „Projektu Plaża” będzie obecny Player.pl. W ciągu dnia, w specjalnych namiotach plażowicze będą mogli obejrzeć na smart TV i najnowszych tabletach, materiały dostępne w ofercie Player’a, m.in. „ENJOY THE VIEW”, „MIŁOŚC NA BOGATO” czy „KOBRA ODDZIAŁ SPECJALNY”. Natomiast, od godziny 21.30 organizowane będzie kino plenerowe na plaży. Na ogromnym ekranie o szerokości niemalże 10m, każdy będzie mógł podziwiać najlepsze produkcje filmowe. Na start: ASTERIX i VIKINGOWIE oraz GHOST WRITER.
Na obszarze „Projektu Plaża”, w każdym z miast, oprócz strefy TVN będą znajdować się wyszczególnione miejsca dla partnerów akcji, takich jak - Tauron, Pepsi, T-Mobile, Kubuś, iRobot, SeeU oraz InPost, w których każdy przewidział atrakcje dla plażowiczów.
W Projekcie Plaża energię plażowiczom zapewniać będzie TAURON - największy dystrybutor i sprzedawca energii elektrycznej w Polsce. W specjalnie na tę okazję przygotowanej Strefie Dobrej Energii TAURONA wszyscy odwiedzający będą mogli wykrzesać z siebie pokłady energii dzięki energicznej Zumbie na plaży lub konkursach sprawnościowych.
Szczecinek
Aby przybliżyć turystom wakacyjne aspekty wykorzystania energii wiatrowej lub elektrycznej, organizowane będą konkursy puszczania latawców i zmagania drużynowe w zabawie "Przydmuchaj sobie autko", czyli rywalizacja napędzanych suszarkami pojazdów turbinowych poruszających się za pomocą generowanego przez plażowiczów wiatru. Dla wszystkich, którzy nie chcą poddać się wakacyjnemu letargowi TAURON przygotował logiczną łamigłówkę "Niepojęty kłąb kabli", gdzie należy zmierzyć się z przewodami i przejściówkami aby doprowadzić energię do wybranego urządzenia elektrycznego.
Darłowo
Dodatkowo we wszystkich lokalizacjach projektu „Projektu Plaża” pojawi się ekipa Wyzwania Smaku Pepsi, która będzie zachęcać do wspólnej zabawy przy próbowaniu napojów i odkrywaniu, który bardziej nam smakuje. To już druga edycja tej legendarnej kampanii w Polsce, do której w tym roku dołączył Niezły Gość – Mikołaj. Na wybranych eventach Wyzwania Smaku Pepsi będzie można zobaczyć jego nowe, wakacyjne oblicze i wziąć udział w specjalnych misjach Mikołaja.
W ramach Projektu Plaża wszyscy odwiedzający miasteczko TVN będą mogli również wziąć udział w drugiej edycji ogólnopolskiej akcji społecznej T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami. Główną koncepcją strefy T-Mobile będzie zainspirowanie odwiedzających ideą projektu oraz jej bohaterami, która mobilizuje wszystkich do wspólnej aktywności fizycznej w celu zebrania największej liczby kilometrów w historii. Wszystko po to aby pomóc dzieciom niepełnosprawnym ruchowo, podopiecznym Fundacji TVN nie jesteś sam. W strefie akcji, uczestnicy będą mogli wziąć udział w konkurencjach z wykorzystaniem bieżni oraz rowerków stacjonarnych, a także poznać kilka istotnych faktów odnośnie aktywnego trybu życia. Będą mogli również spotkać się z ambasadorami akcji, m.in. Joanną Jabłczyńską, Robertem Korzeniowskim, Mają Włoszczowską, Mateuszem Kusznierewiczem, Beatą Sadowską czy nawet wziąć udział w treningu razem z Anią Lewandowską. Szczegóły akcji można znaleźć na stronie projektu www.kilometrami.pl oraz na fanpage’u akcji Pomoc Mierzona Kilometrami.
Gdynia
Strefę dla dzieci stworzy marka Kubuś, zdecydowany lider rynku soków i napojów dla dzieci, której limitowane letnie edycje Play Lemoniada i Waterrr opanowały w tym roku bałtyckie plaże. Głównymi atrakcjami strefy jest specjalnie przygotowany tor do skimboardu oraz stanowisko do ćwiczenia na deskach trickboardowych. Można będzie również spróbować swoich sił podczas meczy na plażowym dmuchanym boisku do piłki nożnej dla dzieci, a potem odpocząć w cieniu palm na wygodnych sofach i leżakach.
Integralną częścią miasteczka TVN będzie strefa firmy iRobot, w której będą dwie podstrefy: Wiedzy i Zabawy. W pierwszej z nich plażowicze będą mieli możliwość zapoznania się z robotami domowymi firmy iRobot, w tym m.in. z wszystkimi modelami Roomba, Braava, Scooba i Looj, jak i robotami militarnymi tej marki, które brały udział w misjach wojskowych w Iraku i Afganistanie. Zwiedzającym Strefę Wiedzy informacji nt. robotów udzielą wykwalifikowani przedstawiciele firmy DLF – autoryzowanego importera i dystrybutora robotów domowych iRobot w Polsce. W strefie Zabawy iRobot urlopowicze będą mieli możliwość zrelaksowania się przy konkursach i animacjach, m.in. będą mogli wziąć udział w wyścigach robotów, narysować robotem Roomba Art Machine abstrakcyjny rysunek, jak i wziąć udział w turnieju strzeleckim piłki nożnej.
Świnoujście
W strefie sponsorskiej SeeU będzie można przyjrzeć się z bliska oraz poznać możliwości urządzenia typu DRON. Dron to bezzałogowy statek powietrzny, który dzięki zainstalowanej na nim kamerze, z lotu ptaka zarejestruje aktywności odbywające się w miasteczku Projektu Plaża i okolicy. Zarejestrowany materiał w jakości full HD dostępny będzie na oficjalnej stronie internetowej Partnera. Ponadto marka SeeU przygotowała szereg konkursów, w których do wygrania będą ciekawe nagrody związane z technologią mobilną. Wszyscy odwiedzający strefę SeeU będą mogli zapoznać się z aplikacją i dowiedzieć się o ciekawych eventach związanych z Projekt Plaża.
W punkcie InPostu będzie można wziąć udział w grach i konkursach, które pokażą funkcjonowanie poczty zarówno od strony tradycyjnej – z zastosowaniem znaczków i kartek, oraz nowoczesnej – wykorzystującej paczkomaty nowej generacji. Dla zwycięzców przewidzianych jest wiele atrakcyjnych nagród. Zabawy będą pokazywały jak istotne w dobie komputerów i telefonów jest przekazywanie sobie pozytywnych emocji poprzez osobiste gesty jak odręczne napisanie listu, do czego wspaniałą okazją są właśnie wakacje. Wszyscy, od najmłodszych do najstarszych, będą mogli się o tym przekonać biorąc udział w licznych zajęciach takich jak wysyłanie indywidualnie zdobionych kartek lub przygotowanej i podpisanej własnoręcznie pamiątki-niespodzianki do przyjaciół czy rodziny.
Mielno