W miniony weekend player.pl rozpoczął nową kampanię promocyjną pod hasłem „Player to ma!”, która skupi się na bogactwie oferty programowej platformy. Player – jako jedyny w Polsce – oferuje swoim użytkownikom dostęp do prawie każdego rodzaju treści. W pierwszej odsłonie akcji „Player to ma!” widzowie zobaczą dwa spoty z udziałem Michała Kempy oraz Kingi Kosik-Burzyńskiej, aktorki z „Klubu Komediowego”, która również była częścią wcześniejszej kampanii serwisu „Player się zmienił – nie znasz, to poznaj!”. W kolejnych odsłonach zadebiutują następne spoty z udziałem pary komików.
News Player.png
Kampania promocyjna platformy „Player to ma!” pojawi się na antenie kanałów z rodziny TVN Grupa Discovery oraz w sieci, z naciskiem na media społecznościowe.
Pierwsze spoty promocyjne "Player to ma!" wystartowały "szczęśliwie" w piątek 13 maja.Zobacz również:
Kampania playera - Kempa
Kampania playera - Kempa