Gwiazdy pod studiem Dzień Dobry TVN - zobacz ich niebanalne stylizacje!

Gabi Grzewiecka
Debiuty w Dzień Dobry TVN!
"Dzień Doby TVN" to najchętniej oglądany program śniadaniowy w kraju! Codziennie nasze studio odwiedza wiele ważnych nazwisk. Wybraliśmy specjalnie dla Was kilka ich najciekawszych stylizacji, w jakich nas odwiedzili. Czas na nieco mody!

Trochę szyku, trochę stylu...

Dzień Dobry TVN to najchętniej wybierane pasmo śniadaniowe w kraju. Codziennie ogląda nas przeszło 220 tys. widzów. Skąd taki sukces? To wszystko Wasza "wina". ;) Dziękujemy!

Ale miało być o modzie. Stworzyliśmy dla Was szybki przegląd najciekawszych stylizacji. Sami oceńcie, czy moglibyście się tak pojawić u siebie w okolicy. Zainspirujcie się, a może i w Waszych szafach znajdą się podobne modowe trofea. :)

Gabi Drzewiecka
Gabi Drzewiecka
Źródło: MW Media / TVN

Gabi Drzewiecka

Gwiazdy pod studiem Dzień Dobry TVN
Gwiazdy pod studiem Dzień Dobry TVN
Źródło: MW Media / TVN

Gwiazdy pod studiem Dzień Dobry TVN

Anna Kalczyńska
Anna Kalczyńska
Źródło: MW Media / TVN

Anna Kalczyńska

Piotr Kraśko
Piotr Kraśko
Źródło: MW Media / TVN

Piotr Kraśko

Śmieszne sytuacje w "Dzień Dobry TVN" :)

Paulina Krupińska
Paulina Krupińska
Źródło: MW Media / TVN

Paulina Krupińska

Anna Kalczyńska
Anna Kalczyńska
Źródło: MW Media / TVN

Anna Kalczyńska

Pozycja lidera zaufania! Dziękujemy!

Od marca „Dzień Dobry TVN" zajmuje pierwsza pozycję pośród programów porannych, ciesząc się największą oglądalnością w grupie komercyjnej.

Rozmowy z ekspertami, solidna dawka rzetelnej wiedzy o sprawach codziennych, reportaże, dyskusje, które dotyczą życia widzów oraz rozrywki. Najważniejsze wydarzenia kulturalne, światowe premiery, smaczki polskiego show-biznesu, najgłośniejsze tematy z lokalnych i zagranicznych mediów. Wszystko to dla widza, bo to zawsze on w „Dzień Dobry TVN” był i będzie najważniejszy.

Dzień Dobry TVN: Poruszające wyznanie polskiej youtuberki

Dzień Dobry TVN: Poruszające wyznanie polskiej youtuberki

W maju udział w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 10,55%, co oznacza, że program przyciągnął przed telewizory średnio 221 tysięcy widzów, o 6 tysięcy więcej niż w tym samym okresie w roku ubiegłym. Natomiast w grupie 4+ „Dzień Dobry TVN” odnotowało najwyższy wśród programów śniadaniowych udział w rynku telewizyjnym 7,62%, co przełożyło się na 446 tysięcy oglądających.

podziel się:

Pozostałe wiadomości