Discovery, które posiada pełne prawa do igrzysk olimpijskich na ponad 50 rynkach europejskich*, po raz kolejny uwolni prawdziwą moc sportu. W tygodniach poprzedzającychZimowe Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022, nadawca zaprasza widzów do przeżywanianajwiększych sportowych emocji, śledzenia najciekawszych rywalizacji sportowych gwiazd orazpoznania ich inspirujących historii.W ramach sportowej zimy na kanałach i na platformach TVN Grupa Discovery znajdzie sięwiele godzin relacji z najważniejszych sportowych aren, a także wyjątkowych programówdodatkowych. Na drodze do Pekinu kamery Discovery pojawią się w każdym zakątku świata –od Niżnego Tagiłu, przez Wisłę, Zakopane i Val d’Isere aż po Lake Louise.
Nadawca pokaże m.in. relacje z narciarstwa alpejskiego, łyżwiarstwa figurowego, short tracku, biatlonu,rywalizacji snowboardowych, czy ulubionej dyscypliny Polaków – skoków narciarskich.
Żadna inna grupa medialna w Polsce nie może pochwalić się tak szeroką ofertą zimową.W tygodniach poprzedzających zimowe igrzyska olimpijskie, na platformach TVN GrupaDiscovery zadebiutują programy, które mają przybliżyć widzom sporty zimowe. 23 listopadana antenach Eurosportu i w serwisie player.pl (pakiet „Eurosport+Player) pojawi się nowymiędzynarodowy program Winter Pass, dzięki któremu widzowie odwiedzą najważniejszepunkty na zimowej mapie świata. Znany brytyjski prezenter Radzi Chinyanganya poprowadzi10-odcinkową serię, która zabierze widzów na najistotniejsze wydarzenia tej zimy – TurniejCzterech Skoczni, zawody alpejskiego Pucharu Świata w Saint-Moritz czy tor łyżwiarski wHeerenveen. W najbliższych tygodniach wystartuje także nowy cykl Essential Olympic Storiespowered by Bridgestone, w którym przedstawione zostaną sylwetki legend sportów zimowych,m.in. Hermanna Maiera, Mattiego Nykaenena, czy Stevena Bradbury’ego. Z kolei formatAthletes to Watch pokaże sportowców, których ambicją jest sięgnięcie po olimpijskie laury.- Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pekinie startują zaledwie poł roku po Tokio 2020, dzięki czemumożemy zabrać naszych doczasowych fanów w kolejną podróż do świata sportu, trafiając przytym do nowych widzów.
Naszym największym sukcesem w trakcie igrzysk w Tokio było to,że potrafiliśmy wyjść poza ramy relacji ze stadionów olimpijskich. Opowiedzieliśmy historie,które inspirowały i poruszały serca widzów. Pokazaliśmy nieznane dotąd oblicza wielusportowców, zagłębiając się w ich przeszłość i drogę do sławy, a także plany na przyszłość imarzenia. Tak powstały piękne materiały, które poruszyły widzów w wielu krajach. – powiedziałAndrew Georgiou, President of Sports, Discovery. Połączenie doświadczenia w zakresietransmisji sportowych z umiejętnością opowiadania pasjonujących historii to nasz wyróżnik. Todlatego platformy Discovery są idealnym miejscem do śledzenia drogi do Pekinu. Zarównoigrzyska w Pyeongchang, jak i w Tokio udowodniły, że sukcesy lokalnych sportowcówprzekładają się na rekordowe wyniki oglądalności. Na wielu naszych rynkach sporty zimowe sąniezwykle ważne, więc spodziewamy się znakomitych rezultatów tej zimy – dodał.W trakcie igrzysk Discovery ponownie wykorzysta przełomową technologię Cube, przenoszącwidzów w samo centrum wydarzeń. – Zrobimy co w naszej mocy, aby zabrać naszych widzóww pasjonującą podróż do Pekinu! Podczas zbliżających się igrzysk zaprezentujemy kolejneinnowacje w studiu Cube, które zawsze – podczas turniejów tenisowego Wielkiego Szlema,czy igrzysk w Tokio – budzi bardzo pozytywne reakcje wśród widzów i sportowców – podkreśliłaDorota Żurkowska, członkini zarządu TVN Grupa Discovery oraz dyrektor Eurosportuw Polsce.
Discovery nabyło prawa do igrzysk olimpijskich w 2015 roku. Podczas igrzysk Pyeongchang2018 firma osiągnęła rekordową oglądalność telewizyjną oraz na platformach cyfrowych.Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022 rozpoczną się 4 lutego i będą transmitowane przezDiscovery na ponad 50 europejskich rynkach.
*Poza Rosją