"Wierzymy, że ta zima będzie zupełnie wyjątkowa – pierwszy raz w historii TVN Grupa Discovery będzie na swoich kanałach i platformach kompleksowo emitowała najważniejsze wydarzenia sportowego sezonu zimowego, gwarantując ogólnopolski zasięg w jednej spójnej ofercie reklamowej – mówi Marcin Idzik, Dyrektor Działu Sprzedaży w TVN Media. Kontekst sportowy oraz olbrzymia dawka emocji z nim związana daje bardzo szeroki potencjał komunikacji marketingowej, będąc wspaniałą okazją do współpracy komercyjnej. Jestem przekonany, że oferowane przez nas działania oparte o strategię multiscreen pozwolą naszym Klientom efektywnie dotrzeć do swoich konsumentów."Sezon zimowy rozpocznie się pod koniec października inauguracją Pucharu Świata w narciarstwie alpejskim w Soelden. W każdym tygodniu na kanałach i platformach TVN Grupa Discovery widzowie będą mogli oglądać w akcji największe gwiazdy skoków narciarskich, biathlonu, narciarstwa alpejskiego, biegów narciarskich, kombinacji norweskiej, snowboardu, narciarstwa dowolnego, łyżwiarstwa figurowego i szybkiego. To bezkonkurencyjna i najbardziej kompleksowa oferta prezentująca zmagania zawodników w ramach Pucharu Świata, a także mistrzostw świata oraz igrzysk olimpijskich.Już 19 listopada na ekrany widzów wrócą skoki narciarskie! Kwalifikacje do konkursów w Niżnym Tagile pokaże Eurosport 1 i Player, a sobotnie i niedzielne zawody będą transmitowane również na ogólnodostępnej antenie TVN. Wszystkie konkursy Pucharu Świata w skokach rozgrywane poza Polską emitowane będą na żywo w TVN. „To historyczna zmiana, która wzmocni ofertę programową TVN w okresie zimowym, wydłużając jesienny sezon i dając mocną podstawę pod start wiosennej ramówki. Przez ponad cztery miesiące weekendy w TVN zyskają sportowy kontent o stałej, wysokiej widowni i bardzo szerokim zasięgu. Tak skonstruowana ramówka stacji spotka się z zainteresowaniem ze strony jeszcze większej liczby widzów. Dzięki temu wzmocnimy ofertę dla reklamodawców, budujących komunikację w oparciu o zakup cennikowy – mówi Andrzej Karasowski, Dyrektor Zespołu Produktowego w TVN Media. Nasze dotychczasowe doświadczenia z wydarzeniami sportowymi wskazują, że skoki narciarskie przyciągną szerokie i zróżnicowane grupy widzów.”Kulminacyjnym punktem sezonu będą Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022, a na platformach Discovery dostępny będzie każdy niezapomniany moment najważniejszego wydarzenia sportowego świata.„Sport to przede wszystkim emocje, rozrywka i rywalizacja. Ale tak naprawdę to znacznie więcej - to początek wielowymiarowych historii, o niezwyciężonej sile i przełamywaniu własnych słabości. Taka perspektywa daje zdecydowanie szerszy potencjał komunikacji marketingowej i sprawia, że kontekst sportowy staje się istotny dla wielu kategorii produktowych – mówi Aleksandra Przeździecka, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju w TVN Media. Oferta zimowa to nowoczesny ekosystem dystrybucji w ramach TVN Grupa Discovery, zarówno linearnie jak i w Digital. To treści nie tylko sportowo-newsowe, ale również angażujące, lokalne formaty branded contentowe, wykorzystujące pełen potencjał ekosystemu grupy. Jestem pewna, że ten wyjątkowy kontent sportowy odpowie na potrzeby Klientów, pomoże markom zwiększyć zaangażowanie i sprzedaż w czasie całego sezonu zimowego 2021/2022.”W ramach oferty na sezon zimowy Biuro Reklamy TVN Media przygotowało kompleksowe rozwiązania multiscreen, oparte o świadczenia telewizyjne, digitalowe oraz w social mediach. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą.