To dla nas ogromne wyróżnienie, że miesięcznik branżowy Media i Marketing Polska, drugi rok z rzędu przyznał Siódemce tytuł Stacji Telewizyjnej Roku. Od niespełna 2 lat konsekwentnie realizujemy nową strategię programową naszej stacji. Za nami rekordowa wiosna – udział w rynku w grupie komercyjnej wyniósł 4,61% dając nam najlepszy wynik od początku nadawania! Udało nam się nie tylko utrzymać naszą stałą widownie, ale również dotrzeć do młodszego odbiorcy, co było naszym celem.
Umocniliśmy również swoją pozycję i dołączyliśmy do grona największych graczy na polskim rynku telewizyjnym stając się 5. najchętniej oglądaną stacją. Jesteśmy pierwszą stacją od 15 lat, spoza dotychczasowej Wielkiej Czwórki, która przekroczyła SHR5% - nam udało się to w tym roku aż dwukrotnie w kwietniu i październiku. Oczywiście cały czas nie zwalniamy tempa! Dziękujemy naszym widzom, że są z nami, ponieważ cały czas staramy się wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom i słuchać ich głosu – tłumaczy Kasia Mazurkiewicz, dyrektor programowa Siódemki.
BrzydUla