TVN Media i Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska wprowadzają na rynek pierwszy partnerski produkt content marketingowy łączący TV & Digital

TVN Media / Ringier Axel Springer Polska
TVN Media / Ringier Axel Springer Polska
Wiodące marki mediowe, TVN Media i Ringier Axel Springer, oferują wspólnie cztery innowacyjne produkty content marketingowe. Nowa oferta wykorzystuje efekt synergii wynikający z połączenia wysokiej jakości treści z siłą zasięgu TVN Grupa Discovery oraz Ringier Axel Springer Polska.

Nowa, partnerska oferta content marketingowa TVN Grupa Discovery oraz Ringier Axel Springer Polska obejmuje cztery główne produkty: rozwiązania natywne video o charakterze efektywnościowym, budujące świadomość w oparciu o rozwiązania contentowe, wspierające sprzedaż z szerokim zasięgiem telewizyjno-digitalowym, a także absolutną nowość na rynku - produkt synchronicznego lokowania w TV&Digital. Ostatni z produktów umożliwia opowiedzenie historii marki jednocześnie w telewizji, w programie „Dzień Dobry TVN” oraz w środowisku Digital w formacie „Onet w domu”. Rozwiązanie dodatkowo wsparte jest mechanizmem Shoppable TV, działającym prosprzedażowo.

Rynek oczekuje innowacyjnych rozwiązań w komplementarnej ofercie, łączącej jakość kontentu i siłę zasięgu w środowisku multiscreen. Naszą odpowiedzią jest tworzenie inspirujących produktów odpowiadających na potrzeby komunikacyjne brandów - mówi Agnieszka Gajzler, Dyrektor Strategii i Rozwoju Digital, TVN Media.

Dzięki współpracy TVN Grupa Discovery i Ringier Axel Springer Polska historie opowiadane przez marki staną się jeszcze bardziej kompletne i efektywne mediowo. Proponujemy synergię działań, które z jednej strony są zgodne z trendem rynkowym, z drugiej strony optymalizują proces obsługi - mówi Magdalena Milewska, Dyrektorka Departamentu Content Marketing, Ringer Axel Springer Polska.

Produkty oparte o rozwiązania contentowe są kolejnym obszarem współpracy pomiędzy naszymi firmami. Od kwietnia ruszyliśmy z szeroką ofertą zasięgową video in-stream łącząc zasoby Onetu, TVN24, Player, Edipresse, PolskaPress. Obecnie wprowadzamy produkty content marketingowe integrujące możliwości redakcyjne TVN Grupa Discovery i Ringier Axel Springer Polska, dzięki czemu reklamodawcy będą mieć unikatową możliwość dotarcia do naszych użytkowników w ramach jednej oferty - mówi Andrzej Karasowski, Dyrektor Premium TV, TVN Media.

Nowa oferta TVN Media i Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska, pod hasłem ”Opowiedz z nami swoją historię”, będzie szeroko promowana na rynku agencji mediowych oraz klientów bezpośrednich, w ramach roadshow odbywającego się w najbliższych miesiącach.

Od kilku lat polski rynek content marketingu dynamicznie się rozwija. W 2020 był wart ok 1,87 mld zł, rosnąc w tempie dwucyfrowym (wydatki obejmują analitykę, strategię, dystrybucję i promocję). W najbliższych latach spodziewany jest dalszy wzrost. Potwierdzają to deklaracje marketerów: 80% klientów uważa, że ich strategia content marketingowa jest zorientowana długofalowo, a aż 87% marketerów deklaruje zwiększenie wydatków na content marketing w najbliższych 3 latach.

Ostatnie trendy pokazują, że coraz więcej klientów realizuje również swoje działania contentowe z wykorzystaniem kilku kanałów komunikacji jednocześnie (średnio 3,5 kanału). Ma to związek z rozwijającym się podejściem do prowadzenia działań content marketingowych. Spójna dystrybucja treści staje się coraz bardziej istotna, ponieważ marketerom zależy, aby działania contentowe tworzyły płynną, konsekwentną opowieść, wypełnioną wartościowymi treściami pożądanymi przez konsumentów.

Zobacz wideo:

Ten rok należy do Playera! Zobacz spot!

Ten rok należy do Playera! Zobacz spot!

podziel się:

Pozostałe wiadomości