NAJWIĘKSZY NADAWCA NA RYNKUUdział TVN Grupa Discovery wyniósł 25,8%, co sprawia, że firma była we wrześniu największym nadawcą na rynku. Średni udział TVN w grupie komercyjnej 16-49 w zeszłym miesiącu wyniósł 10,3%, co pozwoliło kanałowi po raz kolejny osiągnąć pozycję rynkowego lidera. Najchętniej oglądaną pozycją w ramówce stacji były „Fakty”, oglądało je średnio blisko 2,2 mln widzów (SHR: 19,7%). Program regularnie deklasuje pozostałe serwisy informacyjne w kraju. Nowe sezony kultowych produkcji TVN także notowały wysokie wyniki oglądalności – „Kuchenne rewolucje” (SHR: 18%), „Mam talent!” (SHR: 14,6%), „MasterChef” (SHR: 12,7%), „Milionerzy” (SHR: 11,4%). Odcinek z 23 października, w którym w programie padł milion osiągnął aż 16,7% udziału w rynku! Niesłabnącą popularnością cieszą się także serial „Na Wspólnej” i program interwencyjny „Uwaga!”. „Dzień dobry TVN” z kolei był najchętniej wybieranym programem śniadaniowym (SHR: 10,3%).Początek jesieni był także fantastyczny dla TVN7. Stacja potwierdziła swoją pozycję w grupie „Big 5”, osiągając we wrześniu udział w rynku na poziomie 4,84% w 16-49. Najchętniej oglądanymi propozycjami kanału były: „BrzydUla” i „Hotel Paradise”. Oba programy osiągnęły ponad 6,5% udziału w rynku w grupie 16-49. Z kolei TVN Style po raz kolejny udowodniła, że jest najchętniej wybieraną stacją lifestylową w kraju - 0,62% udziału w rynku (16-49)."Tak dobry start jesiennego sezonu napawa dużym optymizmem. Widzowie postawili na naszą ofertę, co idealnie opisują wrześniowe wyniki oglądalności głównej stacji i pozycja lidera. Obserwujemy jak chętnie oglądana jest sprawdzona, jakościowa rozrywka, jak bardzo angażują historie bohaterów programów i seriali TVN. Świetnie radzi sobie także Dzień Dobry TVN, które pozostaje najchętniej oglądanym porannym programem. Z kolei TVN7 trzyma poziom i już na stałe dołączył do grona największych kanałów na rynku. A jeśli dodamy do tego ogromną popularność naszych produkcji w Playerze, to lepszego rozpoczęcia ramówki nie mógłbym sobie życzyć." - powiedział Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.LIDER KANAŁÓW TEMATYCZNYCHTVN Grupa Discovery to również niekwestionowany lider w kluczowych kategoriach kanałów tematycznych. Wśród stacji newsowych najlepsze wyniki w minionym miesiącu osiągnęła stacja TVN24. Niemal wszystkie programy uzyskały bardzo dobre wyniki oglądalności, co przełożyło się na rekordowy wrzesień w historii kanału. Stacja uzyskała SHR 5,1 w grupie 4+ oraz 3% w 16-49. Również portal TVN24 był we wrześniu liderem wśród informacyjnych portali stacji telewizyjnych (7,87 mln RU).„Ostatnie wydarzenia wokół koncesji oraz dyskusji o wolności mediów w Polsce, pokazują jak ważne są wiarygodne i niezależne media. Ten historyczny dla stacji wynik jest kolejnym dowodem, który potwierdza, że Widzowie włączają TVN24 w poszukiwaniu rzetelnych i sprawdzonych informacji, komentarzy ekspertów oraz relacji z najważniejszych wydarzeń w kraju i na świecie. Nie bez znaczenie jest też praca rewelacyjnych dziennikarzy kanału. Bardzo dziękujemy za to zaufanie i oczywiście będziemy kontynuować naszą misję.” - mówi Kamil de Virion, zastępca redaktora naczelnego TVN24.REWELACYJNE WYNIKI JESIENNYCH NOWOŚCI W DIGITALU
Player również nieustannie potwierdza swoją silną pozycję wśród serwisów streamingowych. Świetne wyniki osiągają w nim jesienne premiery. Pod względem popularności numerem 1 jest w tej chwili serial „Skazana”. Do innych chętnie oglądanych programów należały również: „Hotel Paradise Extra”, „Top Model”, i „BrzydUla”.