Przed telewizorami zbierało się średnio 918 tys. widzów. Rynkowy udział Siódemki utrzymywał się na poziomie 6,65 proc. w gronie wszystkich widzów, 10,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,62 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.Najwięcej widzów przyciągnął odcinek 9. wyemitowany 23 kwietnia. Obejrzało go ponad 1 mln. osóbPodczas nadawania „Ślubu od pierwszego wejrzenia 5” Siódemka zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Wiceliderem w tym czasie był kanał TV Puls, który miał 4,83 proc., trzecie miejsce należało do TV4 (4,20 proc.), a czwarte - do TTV (2,11 proc.).Trwa nabór do kolejnej edycji programu. Jeśli chcesz się zgłosić wypełnił formularz.
Ślub od pierwszego wejrzenia, sezon 5, odcinek 9
Ślub od pierwszego wejrzenia, sezon 5, odcinek 9