Cykl #opiniejuroraeffie - nowa edycja wspólnego projektu TVN Media & SAR

Cykl #opiniejuroraeffie - nowa edycja wspólnego projektu TVN Media & SAR
Cykl #opiniejuroraeffie - nowa edycja wspólnego projektu TVN Media & SAR
Już po raz czwarty Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media, partner konkursu i gali Effie Awards 2020, przygotowali cykl #opiniejuroraeffie. W ramach projektu jurorzy konkursu, eksperci w dziedzinie mediów i marketingu, dzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat istotnych obecnie dla rynku zagadnień.

Pierwsza publikacja tegorocznej edycji cyklu #opiniejuroraeffie przedstawia 5 najważniejszych wniosków z analizy kampanii nagrodzonych w ostatniej edycji konkursu (Effie Awards 2019). Badanie zostało przygotowane na podstawie danych SAR Effie Awards. Link do pierwszej publikacji (KLIKNIJ TUTAJ)

Kolejne publikacje z cyklu #opiniejuroraeffie będą dotyczyły tematów związanych z nową rzeczywistością, w której branża komunikacji marketingowej stanęła przed wyzwaniami wynikającymi z niełatwej sytuacji społeczno-ekonomicznej związanej z pandemią.

W ciągu kilku tygodni poprzedzających galę Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media będą publikować wyniki ankiety przeprowadzonej wśród jurorów konkursu Effie Awards 2020.

Członkowie jury oceniali w badaniu m.in. takie obszary jak weryfikacja strategii komunikacji marek w warunkach pandemii, trendy w zachowaniach konsumenckich czy największe wyzwania, jakie czekają marketerów w najbliższej przyszłości. W cotygodniowych publikacjach przewodniczący grup jurorskich będą komentować te i inne tematy z zakresu współczesnej komunikacji marketingowej.

Wydarzenia ostatnich miesięcy istotnie zweryfikowały sposób postrzegania dotychczas stosowanych strategii komunikacji. Marketerzy stanęli w obliczu wielu niewiadomych związanych z budowaniem marek. W obecnych okolicznościach potrzeba dyskusji i wymiany opinii na temat nowej rzeczywistości i dynamicznie pojawiających się trendów wydaje się jeszcze bardziej istotna niż dotychczas. Cieszymy się, że jurorzy Effie Awards tak licznie zaangażowali się w tegoroczny projekt #opiniejuroraeffie. – powiedział Andrzej Karasowski, Dyrektor Premium TV, TVN Media.

Intensywność nowych zagadnień i obszarów w branży komunikacji marketingowej w ostatnich latach jest warta odnotowania. Ta kilkuletnia współpraca z TVN Media to idealna forma archiwizacji i przekazywania wiedzy eksperckiej z naszej dziedziny. Effie Awards wyznacza na polskim rynku standardy efektywności i jakości kampanii marketingowych, a możliwość dzielenia się wiedzą najlepszych praktyków pomaga w stałym podnoszeniu poziomu wiedzy i kwalifikacji w branży. – podkreśliła Anna Zimecka, Project Director SAR.

Wzorem lat ubiegłych cykl #opiniejuroraeffie będzie kontynuowany również po gali Effie Awards. Prezentowane w nim będą studia kampanii nagrodzonych złotem.

Publikacje w ramach #opiniejuroraeffie będą udostępniane na platformie wiedzy i inspiracji https://tv.tvnmedia.pl/ wiedza oraz na stronie https://awards.effie.pl/opinie-jurora-effie/

Informacje o najnowszych materiałach można śledzić na bieżąco na profilach społecznościowych Effie oraz Biura Reklamy TVN Media (Facebook, Instagram, LinkedIn). Skład jury Effie Awards jest dostępny na stronie konkursu (KLIKNIJ TUTAJ).

podziel się:

Pozostałe wiadomości