9 milionów widzów Pucharu Świata w skokach narciarskich w TVN Grupa Discovery

Puchar świata w skokach narciarskich
Puchar świata w skokach narciarskich
Źródło: TVN
W miniony weekend w Niżnym Tagile odbyła się inauguracja sezonu 2021/22 Pucharu Świata w skokach narciarskich. Oba konkursy transmitowane były przez TVN, Eurosport 1 i Player, a piątkowe kwalifikacje dodatkowo w Eurosporcie 1. W trakcie sobotnich i niedzielnych zawodów TVN był zdecydowanym liderem oglądalności w Polsce, osiągając podczas pierwszego konkursu wynik lepszy niż trzej główni konkurenci łącznie.

Puchar Świata w skokach narciarskich - wyniki oglądalności

9 milionów widzów przed ekranami w TVN, Eurosporcie 1 i Playerze 30%-owy udział TVN i Eurosport 1 na rozpoczęcie turnieju skoków TVN z wynikami kilkukrotnie przewyższającymi konkurencję Eurosport 1 z najlepszym otwarciem sezonu od 2003 roku.

Sobotni i niedzielny konkurs miłośnicy skoków mogli śledzić w TVN, Eurosporcie 1 i Playerze. W sumie, na wszystkich tych platformach transmisje przyciągnęły przed ekrany aż 9 milionów widzów. TVN i Eurosport 1 miały łącznie aż 30-procentowy (w sobotę) i 25-procentowy (w niedzielę) udział w rynku. Oznacza to, że niemal co trzeci widz oglądający w tym czasie telewizję kibicował naszym skoczkom w rozpoczętym właśnie konkursie pokazywanym w TVN i Eurosporcie. Eurosport 1 był z kolei w czasie transmisji płatnym kanałem nr 1 w Polsce i uplasował się w czołówce najchętniej oglądanych w tym paśmie kanałów – na 4. pozycji w sobotę i 3. w niedzielę.

SOBOTA, 20.11.2021Live+VOSDAL, 16:00 - 17:40:59

NIEDZIELA, 21.11.2021Live+VOSDAL, 16:00 - 17:40:59

– W naszym studiu była energia, świeżość, merytoryczne informacje, nowe technologie i świetna współpraca prowadzących. Jak zawsze swoją klasę pokazali też komentatorzy. Wyniki oglądalności są bardzo obiecujące i już nie możemy się doczekać kolejnych konkursów i pierwszych sukcesów polskich skoczków – powiedział Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.

W sobotę najlepiej z polskich skoczków spisał się Kamil Stoch, który zajął piąte miejsce. Dawid Kubacki był 13., a pozostali reprezentanci Polski nie awansowali do drugiej serii. W niedzielę punkty Pucharu Świata zdobyli Piotr Żyła (15. miejsce) i Andrzej Stękała (30. miejsce).

Wszystkim relacjom ze skoczni towarzyszyły studia. W TVN prowadził je duet Sebastian Szczęsny i Damian Michałowski, a wśród gości znaleźli się Jakub Kot, Kamila Karpiel i Sebastian Karpiel-Bułecka. Widzowie mogli oglądać między innymi wizualizacje w technologii rozszerzonej rzeczywistości, a także teleportacje skoczków do studia. W Eurosporcie studia wokół konkursów prowadził Michał Korościel.

Zawody w Niżnym Tagile zainaugurowały emocjonujący sezon skoków narciarskich w TVN Grupa Discovery. Wszystkie konkursy rozgrywane poza Polską transmitowane będą w TVN, Eurosporcie 1 i Playerze, a rywalizacja w Wiśle i Zakopanem w Eurosporcie 1 i Playerze. Kwalifikacje rozgrywane w piątki będą transmitowane w Eurosporcie 1 i Playerze, a niedzielne – o ile sygnał z nich będzie produkowany, co jest decyzją lokalnych nadawców – dostępne będą wyłącznie w serwisie player.pl. Niezrównana oferta zimowa TVN Grupa Discovery obejmuje także między innymi Puchar Świata w narciarstwie alpejskim, biathlonie, biegach narciarskich, kombinacji norweskiej, narciarstwie dowolnym, snowboardzie, short tracku, a także Grand Prix w łyżwiarstwie figurowym.

O TVN Grupa Discovery

TVN Grupa Discovery to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego globalnego koncernu mediowego Discovery, którego programy od wielu lat informują, inspirują i bawią widzów na całym świecie. Każdego roku Discovery dostarcza ponad 8000 godzin oryginalnych produkcji, będąc liderem kategorii w popularnych gatunkach telewizyjnych. Biblioteka Discovery liczy 300 000 godzin treści. Discovery dociera do odbiorców w 220 krajach, w 50 językach za pośrednictwem wszystkich platform – TV Everywhere (aplikacje GO, Discovery Kids Play), serwisów skierowanych bezpośrednio do konsumenta (Motor Trend OnDemand) oraz kontentu społecznościowego tworzonego przez Group Nine Media. Więcej informacji na stronie corporate.discovery.com oraz na platformach społecznościowych @DiscoveryInc.

W ofercie TVN Grupa Discovery znajdują się aktualnie 24 kanały telewizyjne, w tym stacje ogólnodostępne oraz portfolio płatne - factualowe, lifestyle’owe, informacyjne, sportowe i filmowe. TVN Grupa Discovery posiada również bogatą ofertę produktów online, m.in. Player – najpopularniejszy polski legalny serwis OTT zawierający kanały na żywo oraz programy na żądanie. Do nadawcy należy także TVN Media, jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. TVN łączy strategiczne partnerstwo z Grupą CANAL+, operatorem czołowej platformy cyfrowej w Polsce. Więcej informacji o TVN Grupa Discovery na stronie: www.tvn.pl.

Sportowa zima w TVN Grupa Discovery

Dzięki kolejnym inwestycjom TVN Grupa Discovery rozwija ofertę dla widzów o jedno z najważniejszych praw sportowych w Polsce. Skoki narciarskie – ukochana dyscyplina sportowa Polaków – transmitowane będą w TVN, Eurosporcie 1 i serwisie player.pl. Będzie to jeden z filarów zimowej oferty sportowej Grupy w Polsce, której perłą w koronie są Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022. Dzięki Zimowemu Pakietowi Sportowemu użytkownicy mogą wykupić dostęp do serwisu player.pl trwający do końca marca i dać się porwać emocjom związanym ze sportami zimowymi, w tym z Zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi Pekin 2022, a także innymi pasjonującymi imprezami sportowymi na czele z tenisowym Australian Open.

podziel się:

Pozostałe wiadomości