Już w czwartek 9 grudnia player.pl zaprezentuje nową kampanię pod hasłem „Player się zmienił – nie znasz, to poznaj!”. Jej celem jest zainteresowanie widzów biblioteką tytułów pod marką Player Original, która nieustannie się rozrasta. W pierwszej z trzech odsłon akcji odbiorcy zobaczą gwiazdę „Skazanej” Agatę Kuleszę. W kolejnych Piotra Głowackiego, czyli podkomisarza Filipa Zacharę z „Nieobecnych” oraz Mateusza Banasiuka wcielającego się w postać porucznika Tadeusza Mroza w „Pajęczynie”.
Dodatkowo w spotach wchodzących w skład kampanii promocyjnej wystąpili również aktorka z Klubu Komediowego Kinga Kosik-Burzyńska oraz znani influencerzy, którzy zagrali… samych siebie. Wśród nich znaleźli się: Kinga Dąbrowska (@itskingavictoria), Adrian Fabian, Aleksandra Chojnacka (@Odylia), Dawid Rakowski, Iga Szamborska, Natalia Maszkowska (@Nathallae), Natalia Sisik, Gabi Kowalewska, Seweryn Habdas, Simon Losik i Wanesa Stefaniak.
Kampania pod hasłem „Player się zmienił – nie znasz, to poznaj!” zagości w sieci, rozgłośniach radiowych oraz w kanałach komunikacji TVN Grupa Discovery – na antenie oraz w mediach społecznościowych. Start nowej kampanii „Player się zmienił – nie znasz, to poznaj!" już w czwartek 9 grudnia.