Światowy Dzień Telewizji i jubileusz projektu tv♥

Światowy Dzień Telewizji i jubileusz projektu tv♥
Światowy Dzień Telewizji i jubileusz projektu tv♥
Tegoroczna dwudziesta piąta edycja tego globalnego święta skupia się na haśle „Twoja Telewizja”, mając na celu podkreślenie ewolucji telewizji, która w dzisiejszych czasach pełni znacznie szerszą rolę niż tradycyjna telewizja, jaką znamy z przeszłości.

XXI Światowy Dzień Telewizji Telewizja jest obecnie medium towarzyszącym widzowi na co dzień, w domu i w podróży, na wszystkich ekranach – dużych i małych – na żywo lub strumieniowo, oferuje doświadczenia zarówno zbiorowe, jak i indywidualne. Jako medium jest w pełni mierzalna, zintegrowana i spersonalizowana.

„W 25. rocznicę Światowego Dnia Telewizji, nie tylko spoglądamy wstecz na niezachwianą ewolucję telewizji, ale także uważnie patrzymy w przyszłość. Częścią DNA telewizji jest, aby nieustannie przekształcać się i zaspokajać potrzeby naszych czasów, dostarczając widzom, nadawcom i marketerom nowe platformy, nowe możliwości i nowe pomysły. Mając to na uwadze, z niecierpliwością czekamy na kolejne 25 lat i wiele innowacji, które wprowadzi telewizja, aby zapewnić jeszcze bardziej fascynujące wrażenia” - zapewnia Katty Roberfroid, Director General, egta.

Przykłady na to, jak istotną rolę telewizja odgrywa w codziennym życiu widzów a tym samym w efektywnym budowaniu komunikacji marek można znaleźć na platformie www.tv.tvnmedia.pl. Światowy Dzień Telewizji to także rocznica platformy, która w tym roku świętuje swoje 5 urodziny i jest częścią projektu tv♥, powołanego przez TVN Media. Inicjatywie przyświeca udostępnianie wiedzy oraz inspiracji na temat roli telewizji w obecnym ekosystemie mediów.

W bazie publikacji dostępnych na tv.tvnmedia.pl znajduje się już ponad 750 merytorycznych publikacji udostępnianych cyklicznie co tydzień. Emitowane artykuły poruszają obszary związane z efektywnością inwestycji mediowych, skutecznym dotarciem do grup celowych, czy też z kierunkami rozwoju światowego marketingu.

„ Wraz z procesem digitalizacji, dostęp do kontentu telewizyjnego bardzo silnie ewoluuje tworząc nowe możliwości dla widzów i reklamodawców w ekosystemie mediów. Telewizja nie ogranicza się już do definicji nośnika, ale oznacza swobodny dostęp do najwyższej jakości kontentu o wybranej tematyce, porze i na dowolnym urządzeniu zgodnie z bieżącą potrzebą widza. Jeszcze wczoraj dyskutowaliśmy o innowacji w zakresie możliwości jakie daje HbbTV, podczas gdy już dziś adresowalność telewizji staje się jednym z topowych trendów globalnej komunikacji. Platforma pozwala śledzić je na bieżąco i inspirować do podnoszenia efektywności działań marketingowych naszych Klientów, co bardzo nas cieszy” - mówi Andrzej Karasowski, Dyrektor Premium TV, TVN Media.

Kolejny rok działalności platformy to również dalsza współpraca ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. W ramach prowadzonych projektów marketerzy oraz członkowie SAR, związani z Effie Awards, dzielą się swoją wiedzą i opiniami. Cykl #opiniejuroraeffie już po raz piąty gromadzi unikalny kontent towarzyszący polskiej edycji największego konkursu marketingowego na świecie. Szczegóły projektu tv♥ można śledzić na bieżąco na profilach Facebook, Instagram oraz Linkedin Biura Reklamy TVN Media.

podziel się:

Pozostałe wiadomości