OGLĄDAJ NAJLEPSZE PROGRAMY I SERIALE TYLKO W PLAYER.PL >
Jacek Kotarbiński „50 praw marketingu Kotarbińskiego”
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Autor zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne „prawa” rządzące działaniami marketingowymi. „50 praw marketingu Kotarbińskiego” to zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia.
Jacek Kotarbiński „50 praw marketingu Kotarbińskiego”
Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technologicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i propagandy. (…)Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę.
Teraz wielka biblioteka rozrywki discovery+ dostępna jest także w player.pl >
Jacek Kotarbiński „50 praw marketingu Kotarbińskiego”
Ze wstępu autora
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” jest obowiązkową lekturą dla wszystkich marketerów. Anna Drozdowska,
Head of Brand Communications Bosch and Siemens
Czyta się z lekkością, ciekawością i uśmiechem. Nasz świat w 2020 roku. Nie tylko dla marketingowców. Polecam.Katarzyna Milanovic,
General Manager Eastern Europe, Dior
Nabycie książki Jacka Kotarbińskiego będzie z pewnością udaną inwestycją.Prof. Jacek Andrzej BlikleOstrzeżenie: nasycenie paradoksami, przewrotny humor Autora.Jacek Santorski,
twórca Akademii Psychologii Przywództwa
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” powinno stać się kodeksem polskich przedsiębiorców szukających sprytnej wartości dodanej dla swojego biznesu
Michał Szaniecki,
Managing Director SEAT & Cupra at Volkswagen Group
Kim jest Jacek Kotarbiński?
Jacek Kotarbiński - ekonomista, marketer, rynkolog, inżynier. Uznany autorytet, strateg, międzynarodowy ekspert w zakresie marketingu, zarządzania marką, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Od 1990 roku skutecznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju konkurencyjności. Autor „Sztuki Rynkologii” i tryptyku „Sztuka Marketingu”. Keynote konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii "Blogi profesjonalne i firmowe". Wykładowca uczelni wyższych na studiach MBA. Pomysłodawca i twórca fanpage "Bareizmy Wiecznie Żywe". Autor Bloga o Sztuce Marketingu kotarbinski.com.
Zobacz także:
Kalendarz Dżentelmeni 2021: Zobacz, kto pojawił się w 11
Autor: Michał Sikorski
Źródło zdjęcia głównego: TVN