TVN Warner Bros. Discovery wykorzystuje pełny potencjał kontentu rozrywkowego dostępnego w ramach portfolio swoich kanałów także na YouTube. Spółka zakończyła pierwszą połowę 2022 roku ze świetnymi wynikami oglądalności i zaangażowania użytkowników na platformie. W okresie od stycznia do czerwca 2022 roku materiały wideo TVN Warner Bros. Discovery obejrzane zostały niemal 750 mln razy – oznacza to, że udostępnione na YouTube filmy wyświetlane były średnio 125 mln razy miesięcznie. Wynik ten zapewnił Polsce pierwsze miejsce na podium oglądalności na kanałach YouTube należących do Warner Bros. Discovery w całym regionie EMEA. Najchętniej oglądanym kanałem nadawcy na platformie jest TVN7 – w trakcie analizowanego okresu zdobył on niemal 221 mln wyświetleń. Na drugim i trzecim miejscu w rankingu znalazły się TVNpl oraz TTV – z odpowiednio ponad 103 mln i niemal 88 mln odsłon.
Zaangażowanie oglądających kontent TVN Warner Bros. Discovery na YouTube w pierwszej połowie 2022 roku osiągnęło poziom blisko 10 mln interakcji. – Nasz ekosystem social mediów z treściami rozrywkowymi ma skalę niespotykaną na rynku, a kanały na YouTube są jego istotną częścią. Od początku chcieliśmy budować bliską relację z użytkownikami. To dzięki nim i ich zaangażowaniu kanały rosną w dynamicznym tempie, a nasz kontent się zmienia. Staramy się za każdym razem odpowiadać na zapotrzebowanie widzów, którzy są dla nas najwyższą wartością – podkreśla Katarzyna Jabłońska, Owned Media – MCN Content Manager w TVN Warner Bros. Discovery.
Z końcem czerwca bieżącego roku 16 kanałów nadawcy na YouTube miało łącznie niemal 9,2 mln subskrybentów. Największą wierną widownię w pierwszym półroczu 2022 zgromadziły kanały TVNpl – 2,3 mln subskrypcji, TVN Series – 1,6 mln subskrypcji oraz TVN Talent Show – z 1,1 mln subskrypcji. Według danych YouTube, kanałami odwiedzanymi przez największą liczbą Unikalnych Użytkowników (UU) w H1 2022 były TVN Series – z niemal 4 mln UU, TVN7 – z blisko 3 mln UU oraz Player – z ponad 2,8 mln UU.
54% oglądających kontent TVN Warner Bros. Discovery na YouTube identyfikuje się jako mężczyźni. Kobiety stanowią 46% całej widowni. W podziale na wiek, trzema największymi grupami widzów kanałów nadawcy na platformie YouTube są osoby liczące od 18 do 24 lat (36,5%), od 25 do 34 lat (22,8%) oraz od 35 do 44 lat (20,3%).