Konferencji PIKE towarzyszyła gala, podczas której zostały wręczone statuetki "Tytanowego Oka" oraz nagrody Operatorów Telewizji Kablowej "Złota PIKE”. W tym roku kapituła konkursu przyznała specjalną nagrodę Honorowego "Tytanowego Oka" dla telewizji TVN24. Statuetkę odebrała Brygida Grysiak, zastępczyni redaktora naczelnego TVN24.
- To nie był dla nas łatwy czas, ale nie o nas w tym wszystkim chodzi. Chodzi o to, jak rozumiemy dziś dziennikarstwo i jak rozumiemy wolność, niezależność mediów i wreszcie jak rozumiemy odpowiedzialność za słowo i obraz, gdzie kończy się dziennikarstwo, a zaczyna propaganda - mówiła Grysiak. "Honorowe Tytanowe Oko" jest nagrodą Prezesa Zarządu PIKE na wniosek Jury.
Z kolei Eurosport otrzymał wyróżnienie w kategorii "Sportowy przekaz roku" za realizację Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020.
- TVN24 jest od 20 lat synonimem jakościowego i rzetelnego dziennikarstwa. Będziemy kontynuować tę misję i bardzo się cieszymy, że nasze wysiłki są doceniane. Jest to dla nas szczególnie ważne w ostatnim czasie, który był dla TVN24 i dla całej grupy wyjątkowo trudny. Wyszliśmy z tej próby wzmocnieni dzięki wsparciu widzów, jak również dzięki olbrzymiemu wsparciu środowiska biznesowego, w tym operatorów i innych podmiotów, które zrzesza PIKE. Gorąco dziękuję za tę solidarność i wszelkie wyrazy docenienia przez Izbę. TVN24 i także wyróżnionemu wczoraj Eurosportowi z całego serca gratuluję niezwykle zasłużonych nagród! – powiedziała Katarzyna Kieli, Prezes i Dyrektor Zarządzająca Discovery EMEA.
Międzynarodowa Konferencja i Wystawa PIKE to prestiżowe wydarzenie sektora medialnego i telekomunikacyjnego, stanowiące neutralną platformę dialogu ekspertów, wymiany wiedzy i informacji, wpisaną w kalendarz największych konferencji w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej.
W programie tegorocznej edycji znalazły się dyskusje o przyszłości branży szerokopasmowej na rynku mediów i telekomunikacji, jak i ocena zarysowujących się kierunków zmian z punktu widzenia biznesu, regulatorów i ekspertów, szczególnie po okresie pandemii.
Partnerem strategicznym imprezy jest TVN24.
Źródło zdjęcia głównego: screen