Od początku sezonu skoki narciarskie przyciągają do TVN i Eurosportu 1 miliony widzów, dzięki czemu oba kanały są regularnie na pierwszym miejscu oglądalności wśród kanałów ogólnodostępych (TVN) i płatnych (Eurosport 1). Podobnie było w miniony weekend podczas konkursów rozgrywanych w Klingenthal. Sobotnie zawody, w których po raz pierwszy na podium w tym sezonie stanął Kamil Stoch, oglądało w obu kanałach blisko 3,5 mln widzów, co przełożyło się na blisko 31-procentowy udział w rynku. Niedzielny konkurs oglądało ponad 3,2 mln kibiców. W trakcie obu transmisji TVN był najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce, a Eurosport 1 był na drugim miejscu.
Sobota, 11.12.2021Life+VOSDAL
Niedziela, 12.12.2021Life+VOSDAL
W nadchodzących miesiącach widzowie kanałów i platform TVN Grupa Discovery będą mogli śledzić konkursy i kwalifikacje w ramach Pucharu Świata w skokach narciarskich. Wszystkie zawody rozgrywane poza Polską transmitowane będą w TVN, Eurosporcie 1 i Playerze, a kwalifikacje oraz konkursy w Zakopanem w Eurosporcie 1 i Playerze. Niezrównana oferta zimowa TVN Grupa Discovery obejmuje także między innymi Puchar Świata w narciarstwie alpejskim, biathlonie, biegach narciarskich, kombinacji norweskiej, narciarstwie dowolnym i snowboardzie.
Wszystkie te wydarzenia transmitowane będą w Playerze. Dzięki Zimowemu Pakietowi Sportowemu użytkownicy mogą wykupić dostęp do serwisu trwający do końca marca i dać się porwać emocjom związanym ze sportami zimowymi, w tym z Zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi Beijing 2022, a także innymi pasjonującymi imprezami sportowymi na czele z tenisowym Australian Open.
Kontakt dla mediów:Katarzyna IssatE-mail: katarzyna_issat@discovery.comTel.: + 48 516 444 149Jakub ŻychlińskiE-mail: jakub_zychlinski@discovery.comTel.: + 48 532 216 720O TVN Grupa DiscoveryTVN Grupa Discovery to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego globalnego koncernu mediowego Discovery, którego programy od wielu lat informują, inspirują i bawią widzów na całym świecie. Każdego roku Discovery dostarcza ponad 8000 godzin oryginalnych produkcji, będąc liderem kategorii w popularnych gatunkach telewizyjnych. Biblioteka Discovery liczy 300 000 godzin treści. Discovery dociera do odbiorców w 220 krajach, w 50 językach za pośrednictwem wszystkich platform – TV Everywhere (aplikacje GO, Discovery Kids Play), serwisów skierowanych bezpośrednio do konsumenta (Motor Trend OnDemand) oraz kontentu społecznościowego tworzonego przez Group Nine Media. Więcej informacji na stronie corporate.discovery.com oraz na platformach społecznościowych @DiscoveryInc.W ofercie TVN Grupa Discovery Znajdują się aktualnie 24 kanały telewizyjne, w tym stacje ogólnodostępne oraz portfolio płatne - factualowe, lifestyle’owe, informacyjne, sportowe i filmowe. TVN Grupa Discovery posiada również bogatą ofertę produktów online, m.in. Player – najpopularniejszy polski legalny serwis OTT zawierający kanały na żywo oraz programy na żądanie. Do nadawcy należy także TVN Media, jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. TVN łączy strategiczne partnerstwo z Grupą CANAL+, operatorem czołowej platformy cyfrowej w Polsce.Więcej informacji o TVN Grupa Discovery na stronie: www.tvn.pl.Sportowa zima w TVN Grupa DiscoveryDzięki kolejnym inwestycjom TVN Grupa Discovery rozwija ofertę dla widzów o jedno z najważniejszych praw sportowych w Polsce. Skoki narciarskie – ukochana dyscyplina sportowa Polaków – transmitowane są w TVN, Eurosporcie 1 i serwisie player.pl. To jeden z filarów zimowej oferty sportowej Grupy w Polsce, której perłą w koronie są Zimowe Igrzyska Olimpijskie Beijing 2022. Dzięki Zimowemu Pakietowi Sportowemu użytkownicy mogą wykupić dostęp do serwisu player.pl trwający do końca marca i dać się porwać emocjom związanym ze sportami zimowymi, w tym z Zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi Beijing 2022, a także innymi pasjonującymi imprezami sportowymi na czele z tenisowym Australian Open.