Agent - Gwiazdy

Odcinek 10

Agent - Gwiazdy
Agent odc 10 (6).jpg
Agent odc 10 (6).jpg

W programie pozostało już tylko pięciu uczestników. W tym odcinku udadzą się do lokalnej szkoły podstawowej. Gwiazdy zostaną podzielone na dwie grupy. Zadaniem jednej z grup będzie nauka dwudziestu konkretnych słów w języku zulu, z pomocą dzieci będą musieli opanować wymowę tych słów. Druga grupa dostaje w tym czasie aparat, małego lokalnego przewodnika oraz listę tych samych dwudziestu słów. Ich zadaniem będzie sfotografowanie przedmiotów, które te słowa określają. Na koniec Kinga pokazuje wykonane zdjęcia grupie uczącej się, która powinna nazwać przedmioty na fotografiach w języku zulu. Sędziami są dzieci ze szkoły. Kciuk w górę, dobra odpowiedź, kciuk w dół , zła.

W kolejnym zadaniu uczestnicy muszą zrobić zakupy. Jednak nie chodzi o pamiątki, a o przedmioty potrzebne do wyposażenia ciemni, którą będą musieli wybudować. Uczestnicy będą wywoływać zawartości tubek, które zbierali od początku programu. Udział w zadaniu wezmą tylko ci którzy mają przynajmniej jedna tubkę, znaleźli ją lub dostali od innych uczestników. Jak się okaże, niektórzy będą mieli kilka tubek a inni wcale. W tubkach znajdują się zdjęcia uczestników z dzieciństwa. Dobrze wywołane zdjęcie jest przepustką do uczestnictwa w zadaniu którego nagrodą jest Immunitet. Zadanie polega na połączeniu zdjęcia dorosłego uczestnika z jego zdjęciem z dzieciństwa.

Kolejnego dnia rano, Kinga dzwoni do uczestników i prosi o wyjście na zewnątrz osobę, która zdobyła immunitet. Niestety będzie musiała obronić ten immunitet. Będzie latała helikopterem nad pozostałymi uczestnikami i próbował zapamiętać kto ma jaki kolor i symbol, wymalowany na plecach. Pozostali natomiast będą biegali między 4 beczkami. W szklanych naczyniach ustawionych na beczkach znajdują się krążki złożone z 4 części. Każda część krążka jest w innym kolorze. Zadaniem uczestników będzie przenieść je tak, by w każdym naczyniu znalazły się krążki złożone z jednokolorowych ćwiartek w kolorze symbolu zawodnika. Jeśli osoba siedząca w helikopterze zapamięta symbol, kolor i przyporządkuje do osoby broni swój immunitet, jeśli nie immunitet przechodzi na innego zawodnika.

Po wszystkich zadaniach uczestnicy przystępują do testu. Po nim jedna osoba pożegna się z programem.